  • 31. Data: 2003-10-12 21:11:14
    Temat: Re: wkurzylem sie niezle... (Citibank)
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > bo dopiero wtedy pojawily sie na koncie pieniadze. A i w rzypadku VW i
    > Fortisa zadnych dodatkowych oplat karnych nie zaobserwowalem.

    No niestety jest - 100 zl za brak srodkow na r-ku, co objawia sie np. przy
    rozliczeniu chargowki... Oczywiscie nie od razu - a dopiero na nastepny
    dzien... Tak wiec np. majac 10 zl na r-ku, a rozliczenie kart 20 zl z r-ku
    jest zdejmowane 10, na koncie leci -10 a na r-ku niesplaconych prowizji
    pojawia sie -100....

    Oczywiscie jak w chwile pozniej pojawi sie przelew przychodzacy - jest
    ladnie ksiegowany na r-ku, i nie ma zadnej mowy o jakiejs blokadzie konta,
    itp...

    > tez wydaje mi sie, ze to jest dziwne. Faktem jest, ze w Citi nie mialem
    > nigdy stanu konta wyrazajacego sie ujemnym stanem srodkow dostepnych :-),
    > ale z zasilaniem czasem byly problemy. ZAWSZE pierwszym krokiem Citi byla
    > rozmowa telefoniczna, blokada w terminie pozniejszym.

    I tak powinno byc... a ze tak traktuja klientow... Kiedys Citi byl
    jednoznacznie kojarzony z prestizem, dobrym podejsciem do klienta itp... A
    teraz? Wstyd i tyle... Chyba gorszy jest tylko Multi...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 32. Data: 2003-10-13 12:57:53
    Od: m...@p...pl (McMac)

    >Użytkownik "pento" <v...@m...pl> napisał w wiadomości
    >
    >KAŻDY BANK zablokuje ci konto po przekroczeniu dostępnego salda.
    >Pretensje miej do SWOJEJ niefrasobliwości, a nie do banku

    Nie kazdy. Pekaosa np. nie blokuje (moze przez pomylke? :)))

    --
    - Maciej Kulawik ----------------