  • 11. Data: 2009-03-08 18:03:33
    Temat: Re: wiosenne strzyzenie
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Przypatrz się jeszcze pocztowemu, jeżeli nie masz zbyt dużej awersji do
    naszego narodowego operatora pocztowego ;)

    Xenocide

  • 12. Data: 2009-03-08 18:07:42
    Od: MM <s...@s...invalid>

    Jacek Midura <j...@...krakow.pl> wrote:

    > Jednym SMSem można potwierdzić jeden przelew lub jeden szablon przelewu.

    Można wybrać "Zatwierdź później" i jak się uzbiera więcej przelewów
    (nie wiem czy jest jakiś limit), zatwierdzić wszystkie jednym SMS.
    Podobne rozwiązanie (kilka przelewów jednym hasłem jednorazowym)
    pamiętam też z KB24. Dość wygodne (zwłaszcza do przelewów z datą
    przyszłą, np. rachunki) - może ktoś wie gdzie jeszcze to jest?

  • 13. Data: 2009-03-08 18:57:36
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 8 Mar, 19:03, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Przypatrz się jeszcze pocztowemu, jeżeli nie masz zbyt dużej awersji do
    > naszego narodowego operatora pocztowego ;)

    Przykład kolejnej instytucji, która marnuje swój potencjał. Tak to
    jest, kiedy stanowiska decyzyjne trafiaja w ręce szwagrów i innych
    swojaków, a nie wizjonerów.

  • 14. Data: 2009-03-08 20:05:25
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szczurwa"
    .googlegroups.com

    > Wystarczyło odrobine
    > promocji i zachęt, a PKO BP mógłby się stać znów bankiem narodowym,
    > zalążkiem czysto polskiej bankowości. A tak....

    Zapomnij! W PKO - na stołkach, w oddziałach itp. w głowach 99% pracowników
    tkwi głęboko KOMUNA i podejście do biznesu, że po za PKO BP nie ma innego
    banku na rynku.
    Aż się serducho kraja kiedy człowiek widzi jak niekompetencja debili hamuje
    rozwój instucji, która może spokojnie ubiegać się o lidera w PL oraz
    regionie.

  • 15. Data: 2009-03-08 20:44:31
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    > Aż się serducho kraja kiedy człowiek widzi jak niekompetencja debili hamuje
    > rozwój instucji, która może spokojnie ubiegać się o lidera w PL oraz
    > regionie.

    I co ciekawe dotyczy to prawie każdej _państwowej_ (lub spółki Skarbu
    Państwa) instytucji.
    Niezależnie czy zajmuje się bankowością, energetyką czy produkcją
    audycji radiowych...

  • 16. Data: 2009-03-10 13:14:29
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "tompod@"
    p.googlegroups.com

    > I co ciekawe dotyczy to prawie każdej _państwowej_ (lub spółki Skarbu
    > Państwa) instytucji.
    > Niezależnie czy zajmuje się bankowością, energetyką czy produkcją
    > audycji radiowych...

    A najśmieszniejsze jest to, że np. zachodni odpowiednik polskiej, państwowej
    firmy radzi sobie bardzo dobrze w swoim kraju jak i po za jego granicami i
    np. uczestniczy w "prywatyzacji" polskich firm państwowych :)