    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wieloletni plan finansowy państwa
    Date: Thu, 2 Sep 2010 10:11:20 +0200

    "SQLwiel" <n...@c...pl> wrote in message news:i5nb8e$178$1@news.onet.pl...
    >W "Dzienniku - Gazecie Prawnej" ukazał się tekst p.Krzysztofa Rybińskiego
    >p/t:
    >
    > Strategia gołodupców

    Ten rzad to chyba najwieksza porazka od poczatku transformacji.
    Zadziwiajacym jest fakt ciagle rosnacego poparcia, widocznie ten narod jest
    juz tak oglupialy, ze kompletnie nie potrafi myslec. Mam nadzieje, ze jak
    'zagladna do portfela' wiekszej czesci spoleczenstwa i beda lupic
    podatkami-wzrostem cen to w koncu to spoleczenstwo sie obudzi, ale to tylko
    nadzieje. Powoli zmierza wszystko do totalitarnego panstwa, zlapac wszystkie
    media, zeby nikt nie krytykowal i wmawiac ludziom, ze jest coraz lepiej.
    Niewygodnych usuwac, osmieszac, ponizac, bo tylko jedna partia ma racje.Kasa
    z prywatyzacji jest przejadana przez grono stale rosnacych urzednikow a dlug
    Polski rosnie. Nie chce mi sie rozpisywac i polemizowac na ten temat, bo
    grupa dotyczy bankowosci, a to jest problem innej natury.