  • Data: 2010-07-15 15:26:30
    Temat: Re: wartość nagrod za konto optymalne OF
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > O co chodzi z ta promocja? Daja iPada za zalozone konto?

    podobno tak, o ile wpłynie tam 1000zł
    tak twierdził telefonujący do mnie pracownik Otwartego Fajansa

    nie sprawdziłem, czy te info jest zgodne z regulaminami
    i czy nie zawiera jakiś debilnych warunków typu przystąpienie
    do superatrakcyjnego ubezpieczenia od śmierci w tupolewie
    za jedyne 49,99 miesiecznie. Dostałem jakieś PDF, poczytam
    sobie zanim podpiszę u kuriera.