  • 1. Data: 2003-03-11 12:18:32
    Temat: w ktorym banku w DE mozna NA PEWNO! otworzyc konto?
    Od: Piotr <p...@p...onet.pl>

    witam
    tak pisze w tyltule NA PEWNO, bo po lekturze wszystkich postow
    tutejszych nt otwierania kont w de i realnym w de sprawdzenie tego
    okazuje sie ze wiekszosc to sciema.. Sparda mialo otwierac konta -
    skad, sciema, tylko DE ludzie .. itp.

    tam jeden post to chyba poslal jakis PL student studiujacy w DE..
    pewnie, taki to moze otwierac sobie konto w jakimkolwiek,, mam na
    mysli standardowych ludzi z PL
    - zero DE adresu, zero pracy w DE, czystej krwi polac :)

    ktos wie NA PEWNO ktore banki s mozliwe dla takowych ?

    pozdro
    wlad

  • 2. Data: 2003-03-11 12:19:59
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Uzytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > witam
    (...)
    > - zero DE adresu, zero pracy w DE, czystej krwi polac :)
    >
    > ktos wie NA PEWNO ktore banki s mozliwe dla takowych ?

    Ja otworzylem takie konto w Beliner Volksbank.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2003-03-11 15:16:25
    Od: Piotr <p...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Mar 2003 13:19:59 +0100, "BaLab" <b...@p...com> wrote:

    >Uzytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    >(...)

    >Ja otworzylem takie konto w Beliner Volksbank.
    === acha :) choc jedna pewna wiadomosc, ... a ze zapytam,.. daja tam
    moze karty kredytowe po ilus tam miesiacach obfitych (>1000e) wplat?

    wlad

  • 4. Data: 2003-03-11 20:37:03
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > === acha :) choc jedna pewna wiadomosc, ... a ze zapytam,.. daja tam
    > moze karty kredytowe po ilus tam miesiacach obfitych (>1000e) wplat?

    Nie. Nierezydentom nie daja nawet debetowych :-( - tylko takie bankomatowe,
    do wysokosci salda.

    Pozdrawiam,
    BaLab