  • Data: 2005-07-12 18:21:54
    Temat: Re: w BPH jak zwykle internet pada
    Od: "bez SCIEMY" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) napisał(a):

    > ja na przyklad wczoraj wieczorkiem poznym zalogowalem sie do swojej
    > karty kredytowej po paru tygodniach jej nieuzywania, i widze: Srodki
    > dostepne: 68,40. Troche mnie scielo z nog, bo powinno byc 3100, no
    > wiec wchodze sobie w transakcje, zobaczyc kto tam sobie co kupil moja
    > karta, a tam tylko 2,50 - zaj...li sobie za nieuzywanie. Wcale mnie to
    > nie uspokoilo, bo transakcje pojawiaja sie z okolo tygodniowym (jak
    > dobrze pojdzie) opoznieniem, wlaze wiec w jeszcze inne miejsce -
    > szczegoly karty, a tam saldo dostepne 3097,50.

> [...]

    Problemy, o ktorych piszesz, to tzw. odlaczenie sie rachunkow KK od glownego
    systemu bankowego, czy jakas taka inna bzdura.
    Mam KK w BPH (wlasnie ja zamykam) od ok. 7 miesiecy i zdarzylo mi sie to juz
    z 5 razy. Konsekwencja tego odlaczenia sie jest to, ze widzisz bzdury (np. z
    dostepnymi srodkami).

    Ale o oplacie 2,50 za nieuzywanie KK, to jeszcze nie slyszalem, co jeszcze
    bardziej utwierdza mnie w przekonaniu o zamknieciu tego kramu (o oplacie
    2,50 za nieuzywanie debetowki Maestro wydawanej np. do srebrnego SEZAMA
    owszem).