  • 1. Data: 2004-07-15 10:40:34
    Temat: Karta z Gruchałą
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    Witam!
    Nie wiecie, czy PKO BP wydaje jeszcze karty z Gruchałą?
    Wiem, że do 30 czerwca były w promocji za darmo. Ale czy teraz też jeszcze
    można taką kartę dostać (po zapłaceniu standardowej stawki) czy już w ogóle nie?

    m23m

  • 2. Data: 2004-07-15 14:23:12
    Temat: Re: Karta z Gruchałą
    Od: Łukasz Białek <b...@p...onet.pl>

    m23m napisał(a):

    > Nie wiecie, czy PKO BP wydaje jeszcze karty z Gruchałą?
    > Wiem, że do 30 czerwca były w promocji za darmo. Ale czy teraz też jeszcze
    > można taką kartę dostać (po zapłaceniu standardowej stawki) czy już w ogóle nie?

    Poczytaj sobie:
    http://www.pkobp.pl/indy/olimp.xml?id=1

    Łukasz Białek

  • 3. Data: 2004-07-15 14:42:50
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > Poczytaj sobie:
    > http://www.pkobp.pl/indy/olimp.xml?id=1

    Dzięki za link. :-)
    Szkoda tylko, że tam nic nie ma o czasie, w którym te karty są wydawane.
    A na ichniej infolinii nie bardzo wiedzą, jak to jest. :-(
    Najpierw (przy pierwszym telefonie) dowiedziałem się, że obecnie (po 30
    czerwca) karty olimpijskie nie są już wydawane, a później (bo nie uwierzyłem i
    zadzwoniłem po paru godzinach), że jak najbardziej można taką dostać...
    I bądź tu mądry, kliencie... ;-)

    m23m

  • 4. Data: 2004-07-17 17:19:16
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "m23m" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    uwierzyłem i
    > zadzwoniłem po paru godzinach), że jak najbardziej można taką dostać...

    Zadzwoń po raz trzeci ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 5. Data: 2004-07-17 17:56:13
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Tomasz Waszczynski:

    > uwierzyłem i
    >
    > Zadzwoń po raz trzeci ;)

    nawet więcej! dzwoń tyle razy, aż uzyskasz satysfakcjonującą odpowiedź ;)
    notuj z kim rozmawiasz, by później móc się powołać/zacytować... w końcu
    ich bałagan - ich problem :)

    często i na wielu infoliniach różni pracownicy podają różne odpowiedzi na
    to samo pytanie.

    (najlepiej gdybyś miał możliwość nagrywania takich rozmów, choćby telefon
    z sekretarką)

    zbyszko janke

  • 6. Data: 2004-07-19 15:04:30
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

> [...]
    > to samo pytanie.
    >
    > (najlepiej gdybyś miał możliwość nagrywania takich rozmów, choćby telefon

    Zawracanie głowy z tym molochem! :-(
    Gdyby nie to, że ta karta podoba się mojej żonie...
    Ech!

    m23m

  • 7. Data: 2004-07-20 19:56:25
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik m23m napisał:

    > Zawracanie głowy z tym molochem! :-(
    > Gdyby nie to, że ta karta podoba się mojej żonie...

    Zonie? Hmmmm, dziwne.... ;-)

    Bartol

  • 8. Data: 2004-07-21 08:06:17
    Temat: [OT] Re: Karta z Gruchałą
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > Zonie? Hmmmm, dziwne.... ;-)

    Prawda!
    Szczególnie, że ona nie chce tej karty dla siebie, tylko dla mnie... ;-)

    m23m

  • 9. Data: 2004-07-21 08:47:31
    Temat: Re: [OT] Re: Karta z Gruchałą
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik m23m napisał:

    > Prawda!
    > Szczególnie, że ona nie chce tej karty dla siebie, tylko dla mnie... ;-)

    Jeszcze dziwniejsze ;-))))))

    Bartol