  • 1. Data: 2004-07-15 09:40:06
    Temat: PKO BP i problem z książeczką oszczędnościową
    Od: "agata" <a...@p...wprost.pl>

    Witam wszystkich

    Problem dotyczy tzw. książeczki oszczędnościowej PKO (BP).

    Czlonek mojej rodziny dysponowal taką, dopisywal odsetki na bieząco, wszystko
    bylo dobrze (na miarę czasów i mozliwosci), wklad sie powiekszyl do kilku
    tysiecy (nadmiene ze liczonych dzisiejszymi wskaznikami:-)) az przyszedl dzien
    i owa książeczka........zaginęła.

    Uśmiechnięta pani z okienka bankowego instytucji ukrywającej sie pod nazwą PKO
    BP stwierdzila że "bez książeczki wyplata nie będzie możliwa".
    Ponowne poszukiwania tego dokumentu spełzy na niczym....
    W związku z tym mam pytanie czy owa dyzurna pani z okienka ma rację w pelni
    czy tylko częsciowo i czy mogę jednak starac się odzyskać te oszczędności?
    Tylko pozostaje pytanie - w jaki?

    Dziękuję za podpowiedzi
    Agata

  • 2. Data: 2004-07-15 09:57:09
    Temat: Re: PKO BP i problem z książeczką oszczędnościową
    Od: "krab" <k...@k...pl>

    Użytkownik "agata" <a...@p...wprost.pl> napisał w wiadomości
    > W związku z tym mam pytanie czy owa dyzurna pani z okienka ma rację w
    pelni
    > czy tylko częsciowo i czy mogę jednak starac się odzyskać te oszczędności?
    > Tylko pozostaje pytanie - w jaki?

    nie potrafie odpowiedziec do kogo - ale po prostu rezeba znalezc kogos kto
    zechce w tym banku pomoc, odmowa jednej takiej co jej sie nic nie chce - nie
    moze oznaczac utraty tych oszczednosci

  • 3. Data: 2004-07-15 10:02:45
    Od: a...@p...wprost.pl

    > nie potrafie odpowiedziec do kogo - ale po prostu rezeba znalezc kogos kto
    > zechce w tym banku pomoc, odmowa jednej takiej co jej sie nic nie chce - nie
    > moze oznaczac utraty tych oszczednosci

    a droga prawna, idac w zgodzie z przepisami i procedura?
    Szukanie kogos zyczliwego w banku moze okazac sie droga malo skuteczna....

    Agata

  • 4. Data: 2004-07-15 10:40:10
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    <a...@p...wprost.pl> wrote in message

    > a droga prawna, idac w zgodzie z przepisami i procedura?
    > Szukanie kogos zyczliwego w banku moze okazac sie droga malo skuteczna....

    Rozpytać trzeba w sprawie odtworzenia książeczki, w oddziale ją
    prowadzącym - s tym że to trwaaaaa....

    --
    Jaroslaw Dubowski, Bytom