  • 11. Data: 2004-11-02 14:03:52
    Temat: Re: [vw] token
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl>

    Krab wrote:

    /ciach/
    > sam termin na obudowie nie czyni go jednak w zaden sposob niesprawnym

    OK, dziekuje za informacje. Czyli bede mogl dalej korzystac z
    'przeterminowanego' tokena po 30.11.2004.

    Z.

  • 12. Data: 2004-11-02 14:29:44
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Krab wrote:
    > przez www w tym okresie, sam termin na obudowie nie czyni go jednak w zaden
    > sposob niesprawnym i moze sie okazac ze bedzie dzialal jeszcze kilka lat
    > na szczescie nie mozna mowic o blokadzie dostepu do konta, bo jest ono
    > dostepne wowczas przez tel

    Mam testowy token RSA SecurID (zewnętrznie identyczny jak te z VWBD) z
    datą ważności 12/31/03 i wyświetla przepiękny napis OFF + mrugająca
    kropeczka... Chyba ciężko go będzie używać...

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 13. Data: 2004-11-02 14:43:03
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>
    w wiadomości <news:cm85ko$smn$1@news.dialog.net.pl> wstukał:

    > Mam testowy token RSA SecurID (zewnętrznie identyczny jak te z VWBD) z
    > datą ważności 12/31/03 i wyświetla przepiękny napis OFF + mrugająca
    > kropeczka... Chyba ciężko go będzie używać...

    I nie ma się czemu dziwić, jak się sprzedaje produkt, który może się
    wyłączyć w zaplanowanym czasie to dlaczego miałby tego nie zrobić. Dzięki
    temu producent jest postrzegany jako profesjonalista i nie ryzykuje, że
    niezadowoleni klienci będą psioczyć.
    Inna sprawa, że VW mógłby jakąś informację na stronie wystawić, a nie
    czekać, aż klienci zaczną wydzwaniać jeden za drugim, aby się dowiedzieć czy
    dostanie nowy token, czy będzie zmuszony do korzystania przez jakiś czas
    tylko z dostępu telefonicznego

    --
    SF98069 PSP provides a complete list of all the high impact or ++++
    +++++++ pervasive problems that have been discovered for Version 5+

  • 14. Data: 2004-11-02 17:41:33
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > czy
    > dostanie nowy token, czy będzie zmuszony do korzystania przez jakiś czas

    Oo to bardzo niedobrze , ja musze mieć dostęp przez internet
    koniecznie(pomijam to ze dostep przez tel jest płatny).
    Mam nadzieję że bank wyśle do mnie wcześniej nowy token .
    Wysałem do nich zapytanie pocztą wewnętrzną , w każdym razie jak będę
    zmuszony korzystać z dostępu przez telefon to zaraz zamykam konto.

    Pozdr.

  • 15. Data: 2004-11-02 17:45:19
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Feanor wrote:

    > Oo to bardzo niedobrze , ja musze mieć dostęp przez internet
    > koniecznie(pomijam to ze dostep przez tel jest płatny).

    Nie, dostęp przez telefon jest bepłatny. I dzwonienie na numer 0800103301
    też.

    Bogdan B.

  • 16. Data: 2004-11-02 17:49:30
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, dostęp przez telefon jest bepłatny. I dzwonienie na numer 0800103301
    > też.

    A to nawet tego nie wiedzialem . Przelewy , zlecenia również??
    Tak czy siak i tak nie widzi mi się wydzwanianie do Vw zeby sprawdzić saldo
    , czy status przelewu.
    Nie pamiętam jak było z identyfikacją przez telefon , są jakies telkody w Vw
    ??

    Poki co byłem z Vw bardzo zadowolony , mam nadzieję że tego nie zepsują.

    Pozdr.

  • 17. Data: 2004-11-02 19:04:57
    Od: "Igor" <1...@1...pl>

    > Tak?? Ja mam date 31.1.2009...

    Ja rowniez - chyba mamy szczescie :DDD

  • 18. Data: 2004-11-02 19:15:48
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Feanor wrote:

    > A to nawet tego nie wiedzialem . Przelewy , zlecenia również??

    Również.
    http://www.vwbankdirect.pl/indexframes.php?s=http%3A
    //www.vwbankdirect.pl/prowizje.html

    > Nie pamiętam jak było z identyfikacją przez telefon , są jakies
    > telkody w Vw ??

    Są takie, jakie kiedyś nadałeś.

    pozdrowienia,
    Bogdan B.

  • 19. Data: 2004-11-02 19:53:37
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cm81eo$a5s$...@n...onet.pl,
    Robert Wicik <r...@p...onet.pl>:
    > Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał w wiadomości

    > na moim jest data 11/30/04 - czyżby termin ważności niedługo miał
    > minąć ...

    A czytasz, czy tylko cytujesz? ;)

    Cala seria "promocyjna" tokenow byla bliska przeterminowaniu, ponoc dlatego
    dawali za darmo (ktos tu pisal o tym kiedys).

    --
    Robert

  • 20. Data: 2004-11-02 20:21:33
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Glenn napisał(a):

    > A kiedy to jest :-) ? A poważnie to tokeny z VW są "ważne" do 30.11.04.

    A nieprawda. Bo mój jest ważny do 04/30/09, czyli do 2009 roku :)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*