  • 21. Data: 2004-02-28 17:42:24
    Temat: Re: [vw] cos sie szykuje?:(((
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:
    > mBanku czy innym Multi - i to dowolnych kwot. No to chyba jednak w
    > Darłowie tyle razy nie będę wybierał :)

    A rozumiem, ze nie bedziesz placil zadnych rachunkow i nie przelewal kasy?
    ;)

  • 22. Data: 2004-02-28 18:56:14
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <c1q652$al2$1@news.onet.pl>, Feanor wrote:

    > 4) wyzsze oprocentowanie na rachunkach i wyższe oprocentowanie na lokatach.

    O 0,05-0,2 p.p.

    > Wg mnie to b.dużo zalet w porównaniu do mbanku gdzie zaletą jest tylko
    > darmowe SFI.

    Oczywiście, że nie tylko. Przede wszystkim o niebo sensowniejszy i
    mniej uciążliwy interfejs (choć również nie bez wad).

    Renata

  • 23. Data: 2004-02-28 18:58:16
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <c1puu1$12kd$1@mamut.aster.pl>, WaSyL wrote:

    > "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> wrote in message
    >
    > Przepraszam, ale gdzie ci klienci uciekna ? nie ma juz gdzie...

    Jak znikną banki "darmowe" i wszędzie będzie się płacić, to
    podstawowym kryterium wyboru stanie się jakość i oferta.

    Renata

  • 24. Data: 2004-02-28 19:11:55
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:c1qk9b$7kn$1@news.onet.pl...

    > A rozumiem, ze nie bedziesz placil zadnych rachunkow i nie przelewal kasy?
    > ;)

    No to sobie dołożę Lukasa do mBanku i styknie, prawda? :)

    Ale nie o to chyba chodziło.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 25. Data: 2004-02-28 19:23:42
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Ja się właśnie zastanawiam jaki to ma sens. 12*3,5=42 zł. Za te pieniądze
    > mogę dokonać 10 wypłat z obcych bankomatów rocznie w takim mBanku czy
    > innym
    > Multi - i to dowolnych kwot. No to chyba jednak w Darłowie tyle razy nie
    > będę wybierał :)

    Ale cóż to jest 10 wypłat rocznie? Mało.
    A tu chodzi głownie o straaaszne kolejki do bankomatu PKO BP. Jak mi
    brakuje w ciągu gorącego lata na piwo, to mnie szlag trafia. A w tej
    kolejce to się można nasłuchać na bankowość darłowską, oj, można...
    I to wszystko prawda! ;)

    No i, jak Amra zauważył, 'mnie chodzi' o to, że jednak naprawdę robie dużo
    przelewów miesięcznie. Kiedyś płaciłem za ePKO 7zł/mc i też sobie
    chwaliłem. 3.50 to bardzo stonowana kwota (oczywiście przy założeniu
    darmowych przelewów). Jakbym miał placówkę Lukasa pod nosem, też by było
    fajnie.
    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 26. Data: 2004-02-28 19:27:07
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    Dnia 28 Feb 2004 15:46:57 +0100, <z...@p...onet.pl> napisał:

    > Mój pradziad zwykł mawiać: "Dla chcącego nic trudnego" ;)

    > Co Cię w takim razie trzyma w VW ? Chyba nie %%?
    > Z tego co piszesz wynika, że najbardziej by Ci pasował np. Fortis: masz
    > tam
    > opłaty miesięczne (nawet większe niż podpowiadasz VW), bankomaty
    > wszystkie, no
    > i mało klientów :)

    Nie, procenty mnie przestały interesować od czasów, jak spadły poniżej 10%
    :))

    No wiesz, jakoś tak się nie przyglądałem temu bankowi na F, ale jesli:
    a. VW wprowadzi faktycznie tę opłatę
    b. nie zmieni to mimo wszystko jakości obsługi VW...

    ...to się mu (Fortisowi) przyjrzę. A właściwie - już się przyjrzę, ale z
    decyzją poczekam.

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 27. Data: 2004-02-28 19:44:16
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    napisał w wiadomości news:c1ppbs$mib$1@news.onet.pl...

    > Rena - i co ty biedna zrobisz?!? ;) ROTFL UWielbiam takie dylematy...

    znajde tanszy bank. a ciebie wogole nie interesuje wysokosc prowizji i
    oplat, ktore bulisz?

  • 28. Data: 2004-02-28 19:55:34
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "SebCz" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Ale cóż to jest 10 wypłat rocznie? Mało.

    Z obcych bankmatów? Cała masa. Korzystam z banków pewnie gdzieś od trzech
    lat i przez ten czas na pewno tyle razy z obcych nie wypłacałem.

> [...]
    > chwaliłem. 3.50 to bardzo stonowana kwota (oczywiście przy założeniu
    > darmowych przelewów). Jakbym miał placówkę Lukasa pod nosem, też by było

    Ale to już są założenie dla Ciebie i nie mam zamiaru kwestionować, że Tobie
    będzie się opłacać. Jednak zakładanie tego konta dla wypłat z bankomatów w
    Darłowie o ile teraz ma sens, to po wprowadzeniu opłat za prowadzenie sensu
    mieć nie będzie i tylko o to mi chodziło :)

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 29. Data: 2004-02-28 19:57:41
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

    > znajde tanszy bank. a ciebie wogole nie interesuje wysokosc prowizji i
    > oplat, ktore bulisz?

    Jego zapewne interesuje suma opłat i prowizji, którą płaci za wszystkie
    usługi w porównaniu z ich jakością, sprawnością i szerokością oferty w
    bankach. Traktowanie każdej opłaty osobno jest zupełnie bez sensu.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 30. Data: 2004-02-28 20:02:23
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości

    > Jego zapewne interesuje suma opłat i prowizji, którą płaci za wszystkie
    > usługi w porównaniu z ich jakością, sprawnością i szerokością oferty w
    > bankach. Traktowanie każdej opłaty osobno jest zupełnie bez sensu.

    ja tez tak oceniam. a jesli robie sporo p/p miesiecznie, to wprowadzenie tej
    oplaty w mbanku u mnie zawazylo na zmianie banku:(