  • 1. Data: 2004-02-26 20:16:50
    Temat: [vw] co znaczy przy odbiorcy okreslenie "domyslny"?
    Od: "rena" <r...@a...pl>

  • 2. Data: 2004-02-26 21:44:09
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:c1lk7e$nu2$1@mamut.aster.pl...

    Nic.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 3. Data: 2004-02-27 16:17:32
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c1lpb1$ece$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    > news:c1lk7e$nu2$1@mamut.aster.pl...
    >

    > Nic.

    Przez internet też nie znalazłem zastosowania.
    Pamiętam jednak że ktoś kiedyś napisał że przy zleceniach telefonicznych
    można powołać się że ma być to 'domyślny.

    TomekD

  • 4. Data: 2004-02-28 09:27:34
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "TomekD" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Przez internet też nie znalazłem zastosowania.
    > Pamiętam jednak że ktoś kiedyś napisał że przy zleceniach telefonicznych
    > można powołać się że ma być to 'domyślny.

    Hmmm, faktycznie może to być zastosowanie. Ale innego nie ma, pytałem też na
    VWlinii. Jest to jakaśtam pozostałość po czymśtam. :-)