  • 1. Data: 2005-01-06 16:17:18
    Temat: vw bank direct- czekam na tele
    Od: "qbczyk" <q...@w...pl>

    Cześć!
    Po wysłaniu elektronicznego formularza o założenie nowego konta ile
    czekaliscie na telefon od konsultanta aby potwierdzic swoje dane i aby podal
    wam wasz nr rachunku?
    Czy trzeba na to czekac albo mozna isc od razu zaraz po wyslaniu
    elektronicznego formularza z wydrukowanymi formularzami na poczte i nie
    przejmowac sie tym telefonem?
    I jeszcze jedno pytanie. Jak wydrukowalem te formularze to jedna strona
    poswiecona byla spisem poczt gdzie moge poslac koperte z tymi formularzami.
    Na tej liscie nie ma mojego miasta. Tzn ze musze isc specjalnie do
    sasiednego miasta aby to wysłać i podpisac przy pracowaniku poczty formularz
    indentyfikacyjny?
    Z góry dzięki za odp.
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2005-01-06 17:04:02
    Temat: Re: vw bank direct- czekam na tele
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "qbczyk" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy trzeba na to czekac albo mozna isc od razu zaraz po wyslaniu
    > elektronicznego formularza z wydrukowanymi formularzami na poczte i nie
    > przejmowac sie tym telefonem?

    nie bedzie zadnego telefonu

    > Na tej liscie nie ma mojego miasta. Tzn ze musze isc specjalnie do
    > sasiednego miasta aby to wysłać i podpisac przy pracowaniku poczty
    formularz
    > indentyfikacyjny?

    jesli jest jak mowisz, mozesz zadzwonic na infolinie i poprosic o kuriera,
    chociaz oczywiscie nie wiem czy to jeszcze dziala - w innym wypadku - musisz
    jak sam zanaczyles

  • 3. Data: 2005-01-06 17:12:12
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    qbczyk napisał(a):

    > Po wysłaniu elektronicznego formularza o założenie nowego konta ile
    > czekaliscie na telefon od konsultanta aby potwierdzic swoje dane i aby podal
    > wam wasz nr rachunku?

    Konsultant nie poda Ci numeru. Jedynie spyta, czy drukować i wysłać do
    Ciebie, czy sam wydrukujesz. Ewentualnie zamówi kuriera.

    > Czy trzeba na to czekac albo mozna isc od razu zaraz po wyslaniu
    > elektronicznego formularza z wydrukowanymi formularzami na poczte i nie
    > przejmowac sie tym telefonem?

    Możesz iść.

> [...]
    > Na tej liscie nie ma mojego miasta. Tzn ze musze isc specjalnie do
    > sasiednego miasta aby to wysłać i podpisac przy pracowaniku poczty formularz

    Możesz zamówić kuriera. Ale przecież o tym wszystkim jest napisane w
    formularzach przy zakładaniu konta.... :/

  • 4. Data: 2005-01-06 17:12:23
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Krab napisał(a):

    > nie bedzie zadnego telefonu

    Jak nie jak tak?

  • 5. Data: 2005-01-06 17:34:37
    Od: "qbczyk" <q...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:crjrhq$gdb$1@news.elsat.net.pl...

    > Konsultant nie poda Ci numeru. Jedynie spyta, czy drukować i wysłać do
    > Ciebie, czy sam wydrukujesz. Ewentualnie zamówi kuriera.

    Odpowiadam tu również do Kraba. Mylisz się, konsultant powinien zadzwonić.
    Pisze to w centrum formularzy/pytania i dpowiedzi/nr 7. Cytuje:
    "Konsultant podejmie kontakt telefoniczny z Tobą w najkrótszym możliwym
    czasie po otrzymaniu drogą internetową Twojego wniosku lub formularza."
    A co do ciebie to tez nie wiem czy masz racje. W nr 8. pisze ze jesli
    poslalem droga internetowa formularz i konsultant do mnie zadzwonil to moge
    na takiej zasadzie korzystac z mojego konta: "Na podany przez Konsultanta
    numer rachunku możesz wpłacać środki, jednak niedostępne pozostają wszelkie
    transakcje obciążające konto."

    TO ZNACZY ZE KONSULTANT POWINIEN DO MNIE ZADZWONIC ale czekam juz ponad 24h
    i zadnego telefonu jeszcze nie uslyszalem...

    > Możesz iść.

    Tez tak mysle:) i tak zrobie... lub zamowie kuriera

    > Możesz zamówić kuriera. Ale przecież o tym wszystkim jest napisane w
    > formularzach przy zakładaniu konta.... :/

    No prawda moge zamowic kuriera ale nie ma jasno napisane czy moge poslac to
    przez moja miejscowa poczte, czy tylko w takich placowkach jakie sa napisane
    na tej kartce.

  • 6. Data: 2005-01-06 17:40:31
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    qbczyk napisał(a):

    > na takiej zasadzie korzystac z mojego konta: "Na podany przez Konsultanta
    > numer rachunku możesz wpłacać środki, jednak niedostępne pozostają wszelkie
    > transakcje obciążające konto."

    A to nie wiedziałem, że powinni podawać numer. Nie podawali za moich
    czasów. :-)

    > TO ZNACZY ZE KONSULTANT POWINIEN DO MNIE ZADZWONIC ale czekam juz ponad 24h
    > i zadnego telefonu jeszcze nie uslyszalem...

    24h to pikuś. Ja już od miesiąca czekam na odpowiedź na maile z poczty
    wewnętrznej. :-)

    > No prawda moge zamowic kuriera ale nie ma jasno napisane czy moge poslac to
    > przez moja miejscowa poczte, czy tylko w takich placowkach jakie sa napisane
    > na tej kartce.

    Jak to nie jest jasno napisane???
    Jaki w takim wypadku byłby sens istnienia tej listy, gdybyś mógł u
    siebie dokonać wysyłki??

  • 7. Data: 2005-01-06 17:45:36
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Krab* napisał(a):

    > nie bedzie zadnego telefonu

    Nieprawda. Oczywiście, że będzie. W moim przypadku było - wniosek
    wypełniłem w środę a konsultant zadzwonił w piątek, mówiąc, że mają
    sporo zamieszania i dlatego tak wydłużył się czas oddzwaniania.

    > jesli jest jak mowisz, mozesz zadzwonic na infolinie i poprosic o kuriera,
    > chociaz oczywiscie nie wiem czy to jeszcze dziala - w innym wypadku - musisz
    > jak sam zanaczyles

    Zamówić kuriera :)

    Gree

  • 8. Data: 2005-01-06 18:11:50
    Od: "qbczyk" <q...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:crjt6t$ge8$1@news.elsat.net.pl...

> [...]
    > wewnętrznej. :-)

    > Jak to nie jest jasno napisane???
    > Jaki w takim wypadku byłby sens istnienia tej listy, gdybyś mógł u

    W sumie to masz racje, nie miało by sensu:)
    Dobra to juz mniejwiecej rozwialiscie moje watpliwosci. Jutro posle to bez
    wzgledu czy do mnie zadzwoni czy nie... ,a na kuriera tez niechce mi sie
    czekac specjalnie... =D Dzięki!

  • 9. Data: 2005-01-06 18:22:19
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Gree napisał(a):

    > Nieprawda. Oczywiście, że będzie. W moim przypadku było - wniosek
    > wypełniłem w środę a konsultant zadzwonił w piątek, mówiąc, że mają
    > sporo zamieszania i dlatego tak wydłużył się czas oddzwaniania.

    Kiedy oni nie mają zamieszania? <lol>

  • 10. Data: 2005-01-06 20:50:40
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Wojciech Nawara* napisał(a):

    > Kiedy oni nie mają zamieszania? <lol>

    Szczerze pisząc - nie wiem ;) Ja dopiero zaczynam z Nimi współpracę,
    wysłałem podpisane dokumenty niecały miesiąc temu i jak dotąd cisza :)
    Dzwoniłem przed nowym rokiem - vlinka powiedziała, że przesyłka dotarła
    i że rachunek zostanie wkrótce otwarty a na pierwsze przesyłki z banku
    należy czekać po nowym roku. Więc czekam :)

    Gree