  • 1. Data: 2002-07-09 06:24:44
    Temat: visa electron i Czechy
    Od: mierzwoj <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl>

    Czesc;

    probowaliscie placic VE w Czechach? Dziala? A jak sie ma sprawa bankomatow?
    Czy mozna wyciagnac pieniadze bezproblemowo?

    --
    _____________________
    Dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-07-09 08:31:50
    Temat: Re: visa electron i Czechy
    Od: "Bartek Szymkowiak" <b...@p...onet.pl>

    > probowaliscie placic VE w Czechach? Dziala? A jak sie ma sprawa
    bankomatow?
    > Czy mozna wyciagnac pieniadze bezproblemowo?

    jasne, ze dziala - sklepy i bankomaty honoruja bez problemu - poszukaj
    mojego postu sprzed kilku tygodni - opisywalem w nim jak placilem Visami
    BZWBK i mBanku

    --
    Zobacz: Czego bogaci ucza swoje dzieci, a o czym biedni nie maja pojecia!
    http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=24948

  • 3. Data: 2002-07-09 08:41:44
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    mierzwoj <mierzwoj@wywal_topoczta.onet.pl> wrote:
    > Czesc;

    > probowaliscie placic VE w Czechach? Dziala? A jak sie ma sprawa bankomatow?
    > Czy mozna wyciagnac pieniadze bezproblemowo?

    Tak.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 4. Data: 2002-07-09 11:51:06
    Od: "marqz" <m...@w...pl>

    O i tu tez adam

  • 5. Data: 2002-07-09 14:36:36
    Od: "JackT" <j...@D...THIS.inetia.pl>

    Bankomaty bezproblemowo. Płaciłem tylko VC.

    Dziekuje. Pozdrawiam. < < < JackT > > >

    8.20...

  • 6. Data: 2002-07-11 20:45:51
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > probowaliscie placic VE w Czechach? Dziala? A jak sie ma sprawa
    bankomatow?
    > Czy mozna wyciagnac pieniadze bezproblemowo?

    W sklepach działa, bankomaty tez sie nie pluja (najmniejsza cyfra, mozliwa
    do wypłaty - 500) - mowa o Pradze

    Wojtek

  • 7. Data: 2002-07-12 07:29:05
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    fotech wrote:

    > W sklepach działa, bankomaty tez sie nie pluja (najmniejsza cyfra, mozliwa
    > do wypłaty - 500) - mowa o Pradze

    A ja w Brnie wypłaciłem 100:-) Bankomat CSOB bodajże.
    Fortis rulez!

    pzdr

    Tomek

  • 8. Data: 2002-07-12 09:52:43
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > W sklepach działa, bankomaty tez sie nie pluja (najmniejsza cyfra,
    > mozliwa do wypłaty - 500) - mowa o Pradze

    Nie cyfra, a liczba i nie 500 a 100 (lub oczywiscie wielokrotnosc).
    Praga 3-5 lipca :-)

    Pzdr,

    M.