  • 1. Data: 2002-08-02 19:18:33
    Temat: visa electron
    Od: "Karol Kaktolski" <k...@i...pl>

    Czy kartą visa elektron PKO ekspres wydaną do rachunku e-konto w PKO BP
    można płacić w sklepach itp za granicą tj. na Słowacji i Węgrzech?

  • 2. Data: 2002-08-02 19:48:54
    Temat: Re: visa electron
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Karol Kaktolski" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy kartą visa elektron PKO ekspres wydaną do rachunku e-konto w PKO BP
    > można płacić w sklepach itp za granicą tj. na Słowacji i Węgrzech?
    >
    > Każdą kartą Visa Electron można płacić za granicą bez względu na to jaki
    bank ją wydał.
    Pozdrawiam.
    Michał Witkowski

  • 3. Data: 2002-08-02 19:52:49
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > bank ją wydał.

    Aczkolwiek dla wlasnego bezpieczenstwa (zeby nie zostac na lodzie ;) warto
    wziac albo VE innego banku, a najlepiej jakas VC... :)

  • 4. Data: 2002-08-02 20:24:00
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Michał Witkowski" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > bank ją wydał.

    Hehe... a o kartach domestic slyszales? W Polsce faktycznie ich sie juz
    prawie nie wydaje [prawie dlatego ze nierezydentom chyba tylko takie karty
    moga
    byc wydawane], ale na swiecie jest ich calkiem sporo.
    BTW drogi BZWBK pamietacie moze kiedy to Partner przestal byc karta krajowa?
    Moze warto zaktualizowac informacje na www? ;)
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/173205#KT

    Maciej

  • 5. Data: 2002-08-02 20:59:24
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

> [...]
    krajowa?
    > Moze warto zaktualizowac informacje na www? ;)

    Pisząc, że wszystkimi VE można płacić za granicą chodziło mi oczywiście o
    karty wydane w Polsce. I z tego co się orientuje tak jest w rzeczywistości.
    Jakbym się mylił to prosze o podanie jakie karty VE mają zasięg krajowy.
    Pozdrawiam
    Michał Witkowski.

  • 6. Data: 2002-08-04 10:12:34
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM-wytnij-to)@interia.pl>

    "Michał Witkowski" <m...@t...pl> wrote in message

    > Jakbym się mylił to prosze o podanie jakie karty VE mają zasięg krajowy.

    Wszystkie karty płatnicze , które zostały wydane nierezydentom przez bank
    mający siedzibę w Polsce, mają tylko zasięg krajowy (chodzi o przepisy prawa
    dewizowego)
    Pozd
    MAX