    From: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: visa classic
    Date: Tue, 4 Nov 2003 19:02:58 +0100

    "Robert" <u...@o...pl> wrote in message
    news:bo8ms3$6kb$1@topaz.icpnet.pl...
    > Lokaty depozytowej. Nigdzie nie pisalem, ze to jest jedyny sposob
    otrzymania
    > visy classic.

    W FAQ nic nie ma o lokacie:

    Karta Visa Classic może być wydana klientowi, który złoży wniosek o jej
    wydanie (telefonicznie lub w placówce MultiBanku) i który posiada MultiKonto
    od co najmniej 3 miesięcy z regularnymi wpływami min 1000 zł miesięcznie
    (np. pensja, stypendium, kieszonkowe od rodziców lub inne rodzaje
    wynagrodzenia). Kartę Visa Classic może również otrzymać klient, który
    posiada MultiKonto od niedawna, jeżeli dostarczy do MultiBanku historię
    swojego rachunku z innego banku za ostatnie 6 miesięcy, charakteryzującą się
    również regularnymi comiesięcznymi wpływami w kwocie min 1000 zł (dokument
    musi być potwierdzony przez bank, który prowadzi rachunek).

    http://www.multibank.pl/multibank/faq.jhtml?fid=3119
    &path=3113