  • Data: 2015-05-06 07:43:11
    Temat: Re: virtual
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ze 25 lat temu jadłem 12 jaj kurzych na śniadanie i tyleż na kolacje.
    > Na obiad wówczas wybierałem raczej inne produkty. :)

    Jak już o jajach i cholesterolu to koniecznie żółtka na miękko.
    Jeśli chcesz naukowego poparcia to polecam Zięba - Ukryte terapie.

    PS. Się po latach okazało że cholesterolu nie trzeba zbijać bo to tylko
    rujnuje organizm i oczywiście nabija kieszenie mafii farmaceutycznej :-)
    To tak żeby ktoś miał jakiś pożytek, bo z banków... Szkoda gadać :-)