  • Data: 2003-10-21 22:27:57
    Temat: Re: uzytkowanie katry visa elektron w Czechach.
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarcinS wrote:
    > BZWBK - korona jest przeliczana na USD (po kursie VISA) i potem USD na
    > PLN (wg kursu visa)
    >
    > mBank - kornona jest przeliczana na usd wg kursu visa a potem usd na
    > pln wg kursu BRE na dany dzien
    >
    > i teraz pytanie
    > z ktorej karty korzystniej korzystać

    A diabli wiedza...
    Ale cos mi mowi, ze BZ WBK moze byc drozszy (3% prowizji za przewalutowanie
    od transakcji bezgotowkowych za granica (poza USD). ) W MultiBanku jest 2% -
    podejrzewam, ze w mBanku tez taka kwota bedzie.

    Reasumujac- kursu VISA nie znajdziesz nigdzie :)
    Potem jest maraza begotowkowa (wyzsza chyba w BZ WBK? ale nikt ci nie
    odpowie jak nie sprobujesz ;)
    No i na koncu po ile ci bank sprzeda dolary ktore wyjda po przeliczeniach.
    Tutaj lecisz na strony:
    BRE:
    http://www.brebank.com.pl/ekonomia/index.jhtml;jsess
    ionid=AHPB3R4DOATPRQFIAFPCF3Q?context=2877
    BZ WBK
    http://www.centrum24.pl/kursy.html