  • 1. Data: 2010-11-09 18:40:47
    Temat: uwaga! przeliczniki Citi ciągle beznadziejne
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    płatność kk Citi w walucie innej niż PLN - tragedia

    GBP przeliczyli mi po kursie ponad 22 gr wyższym niż średni NBP ;-/

    105,60 GBP najpierw w systemie przeliczyli na 475,90 zł (blokada) ale
    rozliczenie już po 505,41 zł.......

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2010-11-09 19:34:17
    Temat: Re: uwaga! przeliczniki Citi ciągle beznadziejne
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 9 Lis, 19:40, RobertS <b...@x...pl> wrote:
    > płatność kk Citi w walucie innej niż PLN - tragedia
    >
    > GBP przeliczyli mi po kursie ponad 22 gr wyższym niż średni NBP ;-/

    A w jaki banku mozna kupic walute po kursie srednim?

    > 105,60 GBP najpierw w systemie przeliczyli na 475,90 zł (blokada) ale
    > rozliczenie już po 505,41 zł.......

    Blokada, to jest chyba po kursie bezposredniego przeliczenia w dniu
    dokonania transakcji, a samo rozliczenie juz jest przeliczone przez
    kurs rozliczeniowy i to w dniu rozliczenia...

    MK

  • 3. Data: 2010-11-09 19:38:09
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A w jaki banku mozna kupic walute po kursie srednim?

    rozliczenie płatność z kk Polbanku wypadało czasem poniżej kursu
    średniego NBP więc jednak można

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2010-11-09 19:47:22
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W dniu Tue, 09 Nov 2010 11:34:17 -0800, MK napisał, a ja na to:

    > A w jaki banku mozna kupic walute po kursie srednim?

    Proszę bardzo: transakcja 8 listopada, zaksięgowana 9 listopada, 154,90
    euro = 608,44 zł czyli 3,9279 zł/euro. Polbank.

    Kurs średni na 9 listopada to 3,9334 zł/euro.

    --
    :) Olgierd ||
    http://olgierd.rudak.org

  • 5. Data: 2010-11-09 20:48:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 09 Nov 2010 11:34:17 -0800, MK napisał(a):

    > Blokada, to jest chyba po kursie bezposredniego przeliczenia w dniu
    > dokonania transakcji, a samo rozliczenie juz jest przeliczone przez kurs
    > rozliczeniowy i to w dniu rozliczenia...

    Tak jak poprzednicy podali Polbank, albo zakup waluty w walutomacie i
    przelanie tego na konto np w BZWBK. Może nie jest to po średnim
    NBP ale na pewno jest blisko i zdecydowanie lepiej niż w większości
    banków.

    Xenocide

  • 6. Data: 2010-11-09 21:10:33
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 9 Lis, 21:48, xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > przelanie tego na konto np w BZWBK. Może nie jest to po średnim
    > NBP ale na pewno jest blisko i zdecydowanie lepiej niż w większości

    A cos poza Polbankiem? Sam korzystam do platnosci poza PL z karty
    Polbanku i wiem ze zadna inna karta w PL nie umozliwi mi uzyskania
    lepszego kursu. Czy to oznacza, ze powinienem po wykorzystaniu innej
    karty pisac, ze bank X ma ciagle beznajdziejne kursy? Skoro jestem
    swiadom, ze inne banki maja kursy mniejkorzystne to z takich kart nie
    korzystam do platnosci zagranicznych :).

    MK

  • 7. Data: 2010-11-09 21:32:46
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > swiadom, ze inne banki maja kursy mniejkorzystne to z takich kart nie
    > korzystam do platnosci zagranicznych :).

    czasem jak się nie ma wyboru to się korzysta, a info było dla tych
    którzy wybór mają

    poza tym dawno dawno temu było już na grupie, że citi ma dramatyczne
    kursy później to się niby zmieniło (było lepiej), ale widać citi mocno
    odstaje od czołówki

    znacznie lepiej wyszły płatności AmEx'em i nawet debetówką Multibanku

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2010-11-09 22:03:44
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 9 Lis, 22:32, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > znacznie lepiej wysz y p atno ci AmEx'em i nawet debet wk Multibanku

    No to napisz ile lepiej :).

    MK

  • 9. Data: 2010-11-09 22:23:11
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > No to napisz ile lepiej :).
    >
    > MK

    postaram się jutro napisać...szkoda tylko, ze amex jest słuzbowy i do
    prywatnych platnosci nie mozna z niego korzystac

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2010-11-09 22:35:53
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 9 Lis, 23:23, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > postaram się jutro napisać...szkoda tylko, ze amex jest słuzbowy i do
    > prywatnych platnosci nie mozna z niego korzystac

    Cos mam wrazenie, ze dla korporacyjnych to moga byc brane pod uwage
    inne kursy niz dla detalu...

    MK