  • 1. Data: 2010-11-08 21:42:01
    Temat: umowa polbank era a rezygnacja
    Od: michalis <m...@p...com>

    Witam,

    zdecydowałem się na wyrobienie karty polbank era ponieważ miało się
    wszystko odbyć bez zbędnych formalności (tzn. miało wystarczyć
    oświadczenie o zarobkach). Przyjechał kurier, podpisałem papiery
    (umowę), po czym bank się rozmyślił i przy nędznym limicie chcą papiery
    z pracy (zaświadczenie). Ta karta miała mi tylko służyć jako dodatek,
    nie mam czasu na bieganie po kadrach dlatego pytanie: poinformowałem ich
    że rezygnuję (telefonicznie) ale tak myślę, czy nie trzeba im wysłać
    jeszcze jakiegoś papieru? Nie znam z bardzo tego banku i nie chcę mieć
    później problemów.

    Pozdrawiam,
    m.

  • 2. Data: 2010-11-08 22:45:14
    Temat: Re: umowa polbank era a rezygnacja
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam

> [...]
    > podpisałem papiery (umowę), po czym bank się rozmyślił i przy
    > nędznym limicie chcą papiery z pracy (zaświadczenie).

    Masz u Ery abonamet czy prepaid ?
    Bo jeśli abonamet to rzeczywiście zagrali nie fair.

    Ja mam tylko Tak-Taka i przy wyrabianiu dostałem info że
    najprawdobodnie
    analitycy bedą chcielu zaświadczenie, a gdybym miał abonamet z Ery
    to wtedy
    bez zaświaczenia dają.

    Damian

  • 3. Data: 2010-11-09 16:39:39
    Od: michalis <m...@p...com>

    W dniu 2010-11-08 23:45, Damian Niusy pisze:

> [...]
    > analitycy bedą chcielu zaświadczenie, a gdybym miał abonamet z Ery to wtedy

    Abonament od 5 lat (średnie rachunki 60zł). Wcześniej przez 5 lat miałem
    tak taka, a więc jestem klientem ery od 10 lat.

  • 4. Data: 2010-11-10 00:56:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "michalis" ib9qra$utf$...@n...news.atman.pl

    > (umowę), po czym bank się rozmyślił i przy nędznym limicie chcą papiery

    To w Półbanku ;) też norma. :)

    --
    ^ 750 ks 749 ^c 440 ko
    438
    | 740 r.17 . 2930 01 739 F|l 430 .s
    . 427
    | 730 16 18 . . . 31 .03 729 E|i 420 617 19 . 24
    . 02 . 413
    P|l 720 ęł VVDD24 . 27 04 719 V|t 410 rł 18 22
    .27 . 30 .01 .04 405
    E|/ 710 gu VVVV . . 709 |r 400 ęu 20 .
    .26 29 31 03 05 403

  • 5. Data: 2010-11-10 16:40:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" ibcqkg$5tj$...@i...gazeta.pl

    > To w Półbanku ;) też norma. :)

    I w Aliorze -- Alior wielokrotnie umawiał się ze mną (nawet na konkretną
    godzinę i z konkretną osobą w konkretnym marmurku), spisywał jakiś
    (niekoniecznie dotyczący karty kredytowej) wniosek, po czym...
    Odmawiał lub nawet zupełnie zapominał o sprawie...

    I w BPH to norma -- atakowanie telefonami, umawianie się,
    spisywanie wniosku i... Cisza...

    Także mBank zachęcał (reklamami przy wpłatomacie) spisał
    wniosek (chodziło o kartę) po czym odmówił. :)

    Multi wprawdzie dał kartę kredytową, ale zażądał zamknięcia rachunku karty
    w Mille (bo było to przeniesienie z Mille) i wkrótce karta została mi
    zabrana w sklepie a za nowy plastik Multi zażądał 50 złotych wbrew
    cennikowi...

    Gdybym nie zamknął karty w Mille -- miałbym 1% keszbeku, czyli taki mruczuś
    (netbook) kosztowałby jeszcze taniej. (Auchan dał 5% keszbeku -- byłoby łącznie
    z kartowym keszbekiem 6%, a że na fakturze o keszbekach nie ma ani słowa i odlicza
    się od całości, owe 6% rośnie do rangi 9% co razem z promocyjną/gazetkową ceną dało
    okazję niebywałą) Podobnie pralka byłaby tańsza... No i paliwo... I inne wydatki...

    Teraz tę Multibankową kartę postaram się przenieść do BZ WBK, skoro karta internetowa
    (z setką wiśni bez jednej) okazała się dobrym prezentem.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'