eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: uwaga na przelewy do nieznanych odbiorców / wykorzystywanie przelewów jako potwierdzeń zawierania umów › Re: uwaga na przelewy do nieznanych odbiorców / wykorzystywanie przelewów jako potwierdzeń zawierania umów
    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: uwaga na przelewy do nieznanych odbiorców / wykorzystywanie przelewów
    jako potwierdzeń zawierania umów
    Date: Sun, 15 Jul 2012 21:50:08 +0200

    W dniu 2012-07-15 01:23, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > Zwłaszcza, że dane beneficjenta przelewu wysłanego przez elixir nie są
    > nigdzie (prawie) sprawdzane - i w efekcie można wysłać przelew na konto
    > jednej osoby, podając dane innej...

    A czy tyczy się to płatności z Allegro na konta sprzedawców realizowane
    przez PayU? One tez nie są nigdzie rejestrowane? Bo gdy już kupuję coś
    przez Allegro to wolę od razu zapłacić mTransferem przez PayU, niż bawić
    się w ręczne klepanie adresów, nazw i tytułów przelewów (które często
    sobie sprzedawcy zastrzegają, np. ma być w tytule tylko numer aukcji,
    bądź login kupującego itp.)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/