  • 21. Data: 2003-12-05 09:20:47
    Temat: Re: ulgi podatkowe - dziura w systemie
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqphvo$lsf$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Skąd wiedziałaś, że to konto nie istnieje i nie zrobisz komuś
    > prezentu ;-))) ?

    Mozna przetestowac na malej kwocie przed finalną darowizną.

    --
    Robert

  • 22. Data: 2003-12-05 09:57:46
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Glenn <g...@g...pl> wrote:

    > Skąd wiedziałaś, że to konto nie istnieje i nie zrobisz komuś prezentu ;-)))
    > ?

    Jak miło popatrzeć, jak zmienia się ton Twoich wypowiedzi. Już nie
    rotflujesZ?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 23. Data: 2003-12-05 09:58:27
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Glenn <g...@g...pl> wrote:

    > Najpierw sam się naucz właściwie interpretować - dlaczego piszesz do mnie
    > "potrafił" ;-))) ?

    Cóż. Twój nick może być zarówno męski, jak i żeński. Nick 'magia/maggie' -
    trochę trudno, prawda?
    No ale to już tak zupełnie off-topic.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 24. Data: 2003-12-10 18:18:37
    Od: zenek <z...@w...pl>

    Użytkownik tax napisał:

    > Witam,
    > Przyszedł mi do głowy pewien pomysł - oczywiście nie polecam, bo to
    > przestępstwo :-)
    > Jeszcze w 2003 roku istnieje możliwość odliczenia od dochodu kwot
    > przekazanych na rach. bankowy np. Kościoła - cel kult religijny.
    > Aby udokumentować odliczenie w US potrzebujemy dowód bankowy przelewu.
    > I tutaj przychodzi mi do głowy:

    a po co tak kombinować ?
    idziesz do proboszcza i za 15% kwoty załatwiasz wszystko
    Także autentyczny przelew na właściwe konto ;)