  • Data: 2014-10-19 15:04:26
    Temat: Re: uczciwy bank ;->
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 18 Oct 2014 14:43:56 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > I w tą stronę to zmierza. Korzystasz aktywnie z usług banku= bank ma z tego zysk
    więć się zyskiem dzieli z Tobą.
    > Prorokiem nie jestem ale myślę że to o czym piszesz czyli "darmowe..." to będa
    tylko dla aktywnych klientów.
    > Wg mnie "wiśniobranie" przeszło do historii

    Jeśli nasz rynek nie zostanie zabetonowany przez kolejne przejęcia, to na
    pewno co jakiś czas jakiś bank będzie chciał nałapać nowych klientów i będą
    wisienki. Może nie takie soczyste, ale zawsze. Mniejsze banki typu Toyota
    nadal kuszą takimi bonusami, a nawet premiują dłuższą współpracę (AFAIR
    dawali niedawno jakieś naprawdę tanie pożyczki dla klientów z dobrą
    historią).

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl