    Subject: Re: uciążliwości firmowego konta PekaoSA
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sat, 13 Feb 2016 23:43:19 +0100

    W dniu 2016-02-13 o 21:27, Kris pisze:

    > Nie żebym bronił "nowego mbanku" ale korzystałem naście lat ze starego i z rok z
    nowego. Oświeć mnie gdzie tam okna wyskakują i jakiego komunikatu nie można skasować
    bo ja nie zauważyłem takich wodotrysków

    Loguję się i mam jakies tam wiadomości, żeby je skasować, to
    trzeba się sporo nagimnastykować. O tych gwiazdkach-sprawnościach czy
    jak tam zwał te bzdety dla gawiedzi nawet nie wspomnę.
    Po najechaniu myszką wyskakują jakieś podświetlenia,
    podlinkowane jest na jednej stronie mam ponad 30 podstron.
    w sumie niewiele mniej niż w WBK, który uważam za znacznie bardziej
    przyjazny,
    ale może te mbankowe sa jakoś mniej intuicyjnie opisane, bo nigdy nie
    wiem co kliknąc żeby znaleźć to, czego szukam.
    Trzymam ten rachunek, bo mam tam OC w bezkonkurencyjnych cenach.
    No i makler, którego tez przestałem używać z powodu tego menu.