  • 1. Data: 2006-04-25 09:29:49
    Temat: ubezpieczenie samochodowe w mbanku
    Od: " mimad" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Chcialbym poznac opinie osob, ktore kupily ubezpieczenie samochodowe w mbanku.

    1. Jak szybko trwa procedura zakupu (od wypelnienia wnisoku do otrzymania polisy)?
    2. Czy data zawarcia ubezpieczenia to data zlozenia wnisoku/platnosci czy
    jakas inna?
    3. Na co nalezy zwracac uwage? Jakies kruczki, probelmy itp?

    Z gory dziekuje za informacje.

  • 2. Data: 2006-04-25 09:55:25
    Temat: Re: ubezpieczenie samochodowe w mbanku
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu mimad porozsypywal nastepujace haczki:
    > Chcialbym poznac opinie osob, ktore kupily ubezpieczenie samochodowe w mbanku.
    > 1. Jak szybko trwa procedura zakupu (od wypelnienia wnisoku do otrzymania polisy)?
    Ten czas jest zalezny od szybkosci poczty polskiej.
    > 2. Czy data zawarcia ubezpieczenia to data zlozenia wnisoku/platnosci czy
    > jakas inna?
    Data zawarcia ubezpieczenia >= data zlozenia wniosku + 7 dni
    > 3. Na co nalezy zwracac uwage? Jakies kruczki, probelmy itp?
    Tak. Kruczek na plus to fakt iz do OC zaliczaja kazdy rozpoczety rok.
    Kruczek na minus to fakt iz warunki ogolne assistance top regulowane sa
    w OWU autocasco - ale o tym nie ma nigdzie wzmianki. Konsekwencja: w
    compensie nie mozna kupic assistance bez AC a AC nie obejmuje samochodow
    > 10 lat. Kupujac poprzez bank mozna kupic assistance bez AC, zatem np
    na samochod 11letni. Ale assistance Cie nie obejmie a dowiesz sie o tym
    dopiero w momencie kiedy bedziesz chcial skorzystac z assistance (czyli
    np w srodku nocy popsuje Ci sie samochod, zadzwonisz na podany nr tel,
    podasz dane samochodu i dowiesz sie ze wiek samochodu nie pozwala na
    skorzystanie z assistance). Takich informacji udzielila przy mnie pani z
    compensy brokerowi, z ktorym rozmawialem. Jak ja zadzownilem na
    infolinie compensy, to pani stwierdzila ze jest ograniczenie na wiek
    samochodu w assistance i to jest jawnie zapisane (ale nie potrafila
    wskazac gdzie). a mBank ma sie dowiedziec czy moze dla klientow mbanku
    jest inaczej, ale czekam juz blisko tydzien na odpowiedz (a ze do konca
    kwietnia mam wazne oc, wiec nie spelnie warunku 7 dni zatem niech
    spadaja na drzewo).
    A tak w ogole to pytanie raczej na pl.misc.samochody
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-04-25 10:38:50
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Chcialbym poznac opinie osob, ktore kupily ubezpieczenie samochodowe w
    > mbanku.
    > 1. Jak szybko trwa procedura zakupu (od wypelnienia wnisoku do
    > otrzymania polisy)?

    Tylko OC. Umowę dostarczyli priorytetem (poczta) drugiego dnia roboczego
    (28.12.2005) po złożeniu wniosku (23.12.2005).

    > 2.Czy data zawarcia ubezpieczenia to data zlozenia
    > wnisoku/platnosci czy jakas inna?

    Datę sam wyznaczyłem wypełniając internetowy wniosek. Data rozpoczęcia
    obowiązywania umowy to minimum data wypełnienia wniosku + 7 dni i formularz
    sam pilnuje nie pozwalając wyznaczyć wcześniejszej. Oczywiście odnosi się to
    do OC. Nie interesowałem się AC, ale dużo możesz się dowiedzieć wypełniając
    formularz aż do momentu podania swoich danych.

    > 3. Na co nalezy zwracac uwage? Jakies kruczki, probelmy itp?
    > Z gory dziekuje za informacje.

    Z OC poszło jak z płatka dzięki podpowiedziom i instrukcjom pod niebieskimi
    'dymkami', ale wniosek warto wypełnić przynajmniej dwa razy przed końcowym
    zatwierdzeniem, by choćby przez porównanie składki upewnić się co do
    poprawności, bo łatwo wstawić jakąś niewłaściwą datę . Jedyny napotkany
    'problem' to konieczność wyrażenia zgody (zaptaszkowanie) na przekazywanie
    danych osobowych
    "Zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie
    danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) wyrażam
    zgodę na przekazywanie przez Towarzystwo moich danych osobowych, takich jak
    imiona, nazwisko, data urodzenia, adres zamieszkania, adres do
    korespondencji i numer telefonu innym podmiotom prawa polskiego powiązanym z
    Towarzystwem, z którymi Towarzystwo współpracuje w ramach prowadzonej
    działalności ubezpieczeniowej, <<<<___w szczególności w celu oferowania
    przez te podmioty produktów i usług__>>>>"
    Może od tego czasu coś się zmieniło, ale wtedy bez tej zgody wniosek nie był
    akceptowany. Zgodę dałem, ale nie 'molestują'.
    Po kilku dniach przenosiłem OC z innego samochodu korzystając już z
    przedstawiciela Compensy. W końcu udało się to, ale sprostowaniom błędów
    umowy nie było widać końca. Chyba jednak lepiej liczyć na siebie przy
    wypełnianiu umowy i dlatego wolę wniosek internetowy i jego pomoc przy
    wypełnianiu od pewnego siebie, ale mało kompetentnego przedstawiciela
    ubezpieczyciela, który po ostatnich zmianach prawnych nie był nawet
    zorientowany jakie obowiązki ma nabywca pojazdu, bo chyba powinien doradzić,
    a było odwrotnie ;-))

  • 4. Data: 2006-04-25 10:56:07
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 25 Apr 2006 09:29:49 +0000 (UTC), w <e2kq6d$92q$1@inews.gazeta.pl>, "
    mimad" <m...@N...gazeta.pl> napisał(-a):

    > 3. Na co nalezy zwracac uwage?

    Chyba na ceny. Na pewno tam masz najtaniej? Bo coś mi się widzi, że nie.

  • 5. Data: 2006-04-25 13:02:49
    Od: "Onzo" <b...@i...pl>

    Użytkownik " mimad" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakas inna?
    > 3. Na co nalezy zwracac uwage? Jakies kruczki, probelmy itp?

    1. Ja załatwiłem w jeden dzień. Tzn najpierw dzwoniłem w pt, że w pon będe
    musiał ubezpieczyć samochó (warunki kredytu, sam używany)
    2. Data niby +7 dni ale można wysłać prośbę o rozpoczęcie w dniu wysłaia
    wniosku - ja tak załatwiłem - wczoraj

    Mnie wyszło najtaniej - mam poniżej 25 lat.

    Pozdr
    Onzo

  • 6. Data: 2006-04-27 07:11:06
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > Chyba na ceny. Na pewno tam masz najtaniej? Bo coś mi się widzi, że nie.

    Wpisalem do ichniego kalkulatora swoją Skodę 24.000 i pokazal mi samo AC
    1300 plus jakies 600 za OC i NW.
    W Hestii zaplacę za cały pakiet 1200 bez zadnych znizek, wiec jesli to ma
    byc taniej to ja dziekuje