    From: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ubezpieczenie samochodowe w mbanku
    Date: Tue, 25 Apr 2006 11:55:25 +0200

    Patrze, patrze a tu mimad porozsypywal nastepujace haczki:
    > Chcialbym poznac opinie osob, ktore kupily ubezpieczenie samochodowe w mbanku.
    > 1. Jak szybko trwa procedura zakupu (od wypelnienia wnisoku do otrzymania polisy)?
    Ten czas jest zalezny od szybkosci poczty polskiej.
    > 2. Czy data zawarcia ubezpieczenia to data zlozenia wnisoku/platnosci czy
    > jakas inna?
    Data zawarcia ubezpieczenia >= data zlozenia wniosku + 7 dni
    > 3. Na co nalezy zwracac uwage? Jakies kruczki, probelmy itp?
    Tak. Kruczek na plus to fakt iz do OC zaliczaja kazdy rozpoczety rok.
    Kruczek na minus to fakt iz warunki ogolne assistance top regulowane sa
    w OWU autocasco - ale o tym nie ma nigdzie wzmianki. Konsekwencja: w
    compensie nie mozna kupic assistance bez AC a AC nie obejmuje samochodow
    > 10 lat. Kupujac poprzez bank mozna kupic assistance bez AC, zatem np
    na samochod 11letni. Ale assistance Cie nie obejmie a dowiesz sie o tym
    dopiero w momencie kiedy bedziesz chcial skorzystac z assistance (czyli
    np w srodku nocy popsuje Ci sie samochod, zadzwonisz na podany nr tel,
    podasz dane samochodu i dowiesz sie ze wiek samochodu nie pozwala na
    skorzystanie z assistance). Takich informacji udzielila przy mnie pani z
    compensy brokerowi, z ktorym rozmawialem. Jak ja zadzownilem na
    infolinie compensy, to pani stwierdzila ze jest ograniczenie na wiek
    samochodu w assistance i to jest jawnie zapisane (ale nie potrafila
    wskazac gdzie). a mBank ma sie dowiedziec czy moze dla klientow mbanku
    jest inaczej, ale czekam juz blisko tydzien na odpowiedz (a ze do konca
    kwietnia mam wazne oc, wiec nie spelnie warunku 7 dni zatem niech
    spadaja na drzewo).
    A tak w ogole to pytanie raczej na pl.misc.samochody
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl