    From: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@n...spam.wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: tzw 'promocje' w bph
    Date: Mon, 7 Mar 2005 23:02:59 +0100

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    news:d0ii35$7ui$1@news.onet.pl...
    > Otrzymałem wyciąg z KK na której pojawiła sie pozycja "wznowienie karty"
    > pomimo że mój poziom obrotów ponad x2 przewyższa wymagany do obniżenia
    > opłaty o 100%. Lekko zdziwiony dzwonie za infolinie gdzie sie dowiaduje że
    > do salda nie liczy sie przelewów z karty. W tym momencie juz solidnie sie
    > zdzwiwilem bo samej prowizji za przelewy (0,5%) bank pobral wiecej niz za
    > wznowienie i teraz w nagrode chce mnie dodatkowo obciązyc?
    > Logiki w tym nie widze ale to nic nie znaczy. Inny problem polega na tym
    > że
> [...]

    Inna w tej kwesti jest sprawa ciekawa. Obroty sa liczone na karte, a nie na
    rachunek karty (!!!) Jezeli masz do karty glownej ze dwie dodatkowe (zona i
    kochanka), albo i trzy (zona, kochanka i dziecko). I masz powiedzmy limicik
    ze 4000 PLN, to w zyciu nie zalapiesz sie nawet na obnizenie oplaty o polowe
    dla wszystkich kart, bo jest to fizycznie nie mozliwe.

    Oczywiscie jezeli chcesz korzystac z GP. W innym przypadku, gdy np. kupujesz
    szafe dla zony za 3000 PLN i splacasz nastepnego dnia, kolejnego lozko dla
    kochanki za 2000 PLN i znow splacasz nastepnego dnia da sie to zrobic, ale
    chyba nie ma wtedy sensu takie 'przepompowywanie' pieniedzy przez karte
    kredytowa.

    Coz nie po raz pierwszy okazuje sie, ze atrakcyjna na pierwszy rzut oka
    oferta banku jest tylko marketingowym belkotem i sciema.

    MAd Hat
    ter