  • 1. Data: 2009-06-19 12:49:18
    Temat: trzy wiedzmy
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Oj dzieje się, dzieje na tych trzech wiedźmach. Chyba pierwszy raz widzę
    w Sakiewce świeczkę dwuminutową z wyraźną luką i natychmiast potem
    świeczka w drugim kierunku. Na koniec sesji zamieszczę zrzut, bo na
    kontraktach FW20 sporo fajnych sygnałów.

  • 2. Data: 2009-06-19 13:27:30
    Temat: Re: trzy wiedzmy
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > świeczka w drugim kierunku. Na koniec sesji zamieszczę zrzut, bo na
    > kontraktach FW20 sporo fajnych sygnałów.

    Rzeczywiscie duzo sie dzieje.
    Ciekawy ruch na polnoc po 15.10 (czyli od momentu gdy indeks liczy sie do
    wartosci rozliczeniowej).

    pzdr
    IWSP

  • 3. Data: 2009-06-19 13:54:44
    Od: cos <c...@g...pl>

    jak tam wasze S?

  • 4. Data: 2009-06-19 13:56:27
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    > jak tam wasze S?
    Kolejny, któremu się zdaje, że jedna pozycja obowiązuje na całe życie.
    Brak słów.
    DJ

  • 5. Data: 2009-06-19 13:59:34
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> wrote in message
> [...]
    > Sakiewce świeczkę dwuminutową z wyraźną luką i natychmiast potem świeczka
    > w drugim kierunku. Na koniec sesji zamieszczę zrzut, bo na kontraktach

    ciekawe czy te "zakupy" nie podchodza pod "manipulacje" rynkiem
    ( nie mam nic przeciwko kierunkowi ruchu zeby nie bylo)
    :).

    np. to

    "składanie zleceń lub zawieranie transakcji, z zamiarem wywołania innych
    skutków prawnych niż te, dla osiągnięcia których faktycznie jest dokonywana
    dana czynność prawna"

  • 6. Data: 2009-06-19 14:00:14
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "george" <g...@v...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > "składanie zleceń lub zawieranie transakcji, z zamiarem wywołania innych
    > skutków prawnych niż te, dla osiągnięcia których faktycznie jest

    albo jeszcze lepiej to:

    " składanie zleceń lub zawieranie transakcji przy jednoczesnym wprowadzeniu
    uczestników rynku w błąd albo wykorzystanie ich błędu, co do ceny
    instrumentów finansowych;"

  • 7. Data: 2009-06-19 14:01:44
    Od: "george" <g...@v...pl>

    > "george" <g...@v...pl> wrote in message

    > albo jeszcze lepiej to:

    sorki.. nie ten fragmetn, chodziło o ten:

    "zapewnianie kontroli nad popytem lub podażą instrumentu finansowego z
    naruszeniem zasad uczciwego obrotu lub w sposób powodujący bezpośrednie lub
    pośrednie ustalanie cen nabycia lub zbycia instrumentów finansowych;"

  • 8. Data: 2009-06-19 14:05:46
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

    george <g...@v...pl> napisał(a):

    [ciach]
    > " składanie zleceń lub zawieranie transakcji przy jednoczesnym wprowadzeniu
    > uczestników rynku w błąd albo wykorzystanie ich błędu, co do ceny
    > instrumentów finansowych;"

    prawdopodobnie gra zagranica, nasza KNF woli scigac male przekrety malych
    inwestorow niz duze duzych inwestorow

    pzdr
    IWSP

  • 9. Data: 2009-06-19 14:19:13
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

    "cos" <c...@g...pl> wrote in message
    > jak tam wasze S?

    Posiadaczom Ssss wykrecili dzis wora tak, ze o sikaniu bez bolu nie ma

  • 10. Data: 2009-06-19 15:24:15
    Od: "Archangell" <R...@o...pl>

    > Posiadaczom Ssss wykrecili dzis wora tak, ze o sikaniu bez bolu nie ma

    FW20U09 zamknięcie 1950 wzrost o 1,14%
    Wykręcili wora, że hej ;-))

    Arch