  • Data: 2006-06-05 11:35:54
    Temat: Re: troche konkretów...
    Od: "xXx" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 5. Banki dziela swoich posiadaczy kart kredytowych na creditorów i
    > transactorów. Ci drudzy sa raczej nieoplacalni, bo zawsze splacaja w
    > terminie i zwykle nie daja sie zlapac. Natomiast creditorzy dokonuja
    > transakcji az po sam limit karty, splacaja minimum (zwykle 10%), albo i to
    > nie, spozniaja sie ze splata, wpadaja w rozne pulapki zastawione przez
    > banki, etc.

    > 6. Co jeszcze lepsze - w PL klienci nadal uwazaja, ze oferta z dluzszym
    > grace period-em jest lepsza od tej z krótszym. A to wcale nie prawda. Im
> [...]

    Owszem taka oferta byłaby lepsza ale dla opisanych powyżej creditorów. Dla
    transactorów nie ważne jest oprocentowanie tylko bezpłatne prowadzenie, grace
    period, bonusy itp. Jak napisałeś transactorzy zawsze płacą w terminie. Mnie np
    nie interesuje specjalnie oprocentowanie bo z niego nie korzystam. Natomiast
    korzystam z bezpłatnych przelewów albo punktów w programie partnerskim.