  • 1. Data: 2002-10-02 15:35:42
    Temat: [troche OT] - obnizenie akcyzy
    Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl>

    Witam!

    Moze ktos z Was sie orientuje czy obnizona akcyza jest tylko na 'mocne
    alkohole', czyli wodki itp. czy tez na cos slabszego - wino, piwo?
    Jesli tylko na wodki, to jaki jest prog zawartosci alkoholu dla tej
    obnizonej akcyzy?

    Pozdrawiam,

    Nik

  • 2. Data: 2002-10-02 16:12:49
    Temat: Re: [troche OT] - obnizenie akcyzy
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Nikodem Kuźnik" <
> [...]
    > alkohole', czyli wodki itp. czy tez na cos slabszego - wino, piwo?
    > Jesli tylko na wodki, to jaki jest prog zawartosci alkoholu dla tej

    mowili dzis ze 22%
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-10-02 17:55:56
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > mowili dzis ze 22%

    Kurde, to Martini nie stanieje :-((((((

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 4. Data: 2002-10-02 19:15:30
    Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl>

    Wilczek wrote:

> [...]
    Dziekuje za odpowiedz.

    > Kurde, to Martini nie stanieje :-((((((
    No wlasnie... znowu dzilanie dla zysku, a nie dla ludzi
    chac pic Martini czy Porto jestes w mniejszosci Polakow i demokracje Cie nie
    uwzglednia...

    Pozdrawiam,

    Nik

  • 5. Data: 2002-10-02 19:30:50
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Wilczek" napisał w wiadomości

    > Kurde, to Martini nie stanieje :-((((((

    To i dobrze, bo na wątrobę szkodzi....

  • 6. Data: 2002-10-02 20:17:48
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > No wlasnie... znowu dzilanie dla zysku, a nie dla ludzi
    > chac pic Martini czy Porto jestes w mniejszosci Polakow i demokracje Cie nie
    > uwzglednia...

    Tak troche szkoda, ze zadnych mocniejszych alkoholi nie pije i tyle
    a wina i piwo nadal po starej cenie... ech... mowi sie trudno :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 7. Data: 2002-10-03 07:27:45
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "jo44" <

    > To i dobrze, bo na wątrobę szkodzi....

    ale jest dobre - polecam nowego drinka:
    1 porcja Martini na 2 porcje tonic schweps o smaku limonki
    (taka nowosc sie pokazala) - czyli proporcje 1:2
    wypada jeszcze dodac plasterek limonki - smacznego ;-)
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-10-03 07:43:40
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > 1 porcja Martini na 2 porcje tonic schweps o smaku limonki
    > (taka nowosc sie pokazala) - czyli proporcje 1:2

    ale ktorego martini?:-)

    ania

  • 9. Data: 2002-10-03 08:09:40
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ale ktorego martini?:-)

    Pewnie bianco - to ja polecam z "Szprajtem" z cytryna

  • 10. Data: 2002-10-03 09:38:27
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "ania"

    > ale ktorego martini?:-)

    bianco, ale żaden inny dodatek, tylko ten nowy tonic
    *** blad ***