  • 1. Data: 2012-07-23 09:57:29
    Temat: transferuj.pl internetowi naciągacze
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    ostrzegam przed naciągaczami: transferuj.pl

    pytam jak zmienić rachunek a oni
    ponownie trzeba uiścić opłatę aktywacyjną 10zł
    w pierony wypłaciłem i zamknąłem konto u tych naciągaczy

    założyłem konto jakiś czas temu uiszczając opłatę 10zł
    teraz pare osób tym systemem wpłaciło
    a rachunek do wpłaty inny jakiś, nie mam takiego
    najwidoczniej zamknąłem jakiś stary i niepotrzebny rachunek

    erator/

  • 2. Data: 2012-07-24 16:45:32
    Temat: Re: transferuj.pl internetowi naciągacze
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał w wiadomości
> [...]
    > teraz pare osób tym systemem wpłaciło
    > a rachunek do wpłaty inny jakiś, nie mam takiego
    > najwidoczniej zamknąłem jakiś stary i niepotrzebny rachunek

    zadzwonili do mnie, jakiś tam kolo coś tam mówił jakiś dział
    i chcieli bym to sprostował, no bo przecież oddali, co też czynię:

    po rozmowie telefonicznej i długich naleganiach
    wreszcie zdecydowali się zwrócić opłatę
    co niektórzy dziwne rozumieją "zwrot" 9,90zł to mniej niż 10zł

    tylko że nie był to przelew zwrotny ze stosowną adnotacją
    a dopisali do do salda konta u nich

    te 10zł podobno do weryfikacji danych
    Czy kwotą 1gr nie da się tych danych zweryfikować?

    1zł to może jeszcze by była weryfikacja, 10zł to istne zdzierstwo
    przy zmianie konta pobranie drugi raz 10zł totalne hamstwo

    liczę że poprawią się i ponowna weryfikacja będzie
    zawsze zwracana lub zmniejszona kwota tej operacji

    erator/