  • Data: 2018-06-23 12:36:42
    Temat: Re: transakcja szczególna karty kredytowej
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 23 czerwca 2018 10:54:49 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:
> [...]
    na następnym wyciągu i nie zauważyłeś/nie skojarzyłeś?) z _citka_? Jaką i kiedy?
    citka, a to jest większość ich KK) - ale na forum mBąka (zamkniętym już :( -
    kontynuujemy na bank.fora.pl - zapraszamy) problem zgłaszały min. 2 osoby.

    > Mam MC Simplicity i na pewno żadnych odsetek nie było, bo robię
    > dosłownie 1-3 transakcję na miesiąc. Jak będę miał chwilę to poszukam w
    > historii kk.

    Może więc rzeczywiście naprawili, sam nie sprawdzę, bo nie mam revolut, ale przekażę
    info do tych, którzy mieli z tym problem tak ze 2 miesiące temu (zaraz po tym jak
    revolut skasował prowizję za doładowania KK).

    Pozostaje jedynie pytanie, po co citkowi te zapisy w regulaminie.
    Jak widać może traktować to jako "gotówkowe" - choć może też nie pobierać wszystkich
    opłat.
    Mi to w sumie rybka, bo mam 3 darmowe KK, i np. żabowa jest z revolutem sprawdzona.
    Ale miłe to ze strony citka - przy wszystkich pozostałych zaletach - nie jest. Coż,
    idealnych banków nie ma, trza brać z każdgo to, co dobre i nie bać się brać z innych,
    ciesząc się konkurencją.