  • Data: 2018-06-23 17:35:03
    Temat: Re: transakcja szczególna karty kredytowej
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 23 czerwca 2018 15:04:53 UTC+2 użytkownik mmk napisał:

    > Mnie odsetki za doładowanie Revoluta KK Citi bank ostatnio naliczył. Ale chyba już
    wiem, dlaczego - doładowałem Revoluta poprzez Google Pay, gdzie mam podpiętą właśnie
    KK Citi. W przypadku takiego doładowania Revolut prezentuje MCC 4829, natomiast w
    przypadku doładowania bezpośrednio z KK - MCC 6012
    (https://community.revolut.com/t/mcc-code-when-doing
    -top-up/29475).

    Ale właśnie - czy były to tylko odsetki? Bo wg TOiP za gotówkową jest jeszcze
    prowizja 8%, której nie biorą przy doładowaniu revoluta.
    I teraz co to niby jest - pół-gotówka? ;)

    > Kiedy doładowywałem tą samą KK Citi bezpośrednio - odsetek nie było.
    Niepoważne to - czym niby ma się różnić google pay od IO? Ale jak widać trzeba uważać
    na pułapki.

    > Co do zmiany Regulaminu Citi od 08.08.18 - obawiam się, że za doładowanie Revoluta
    bank będzie już kosił, jak za gotówkowe.

    Ta zmiana jest tylko redakcyjna, takie same zapisy są i w obecnym regulaminie, tylko
    inaczej w zdania ujęte.