  • 1. Data: 2014-02-17 11:19:02
    Temat: toyota, idiota...
    Od: eSJot <s...@i...pl>

    hej,

    Nie wiem czy tylko ja tak mam, w toyocie. W innych bankach tego nie
    zauważyłem. Transakcje kartą (przeważnie weekendowe), nie są przeważnie
    widoczne w systemie, a tu nagle w poniedziałek, ale częściej we wtorek
    bach, bach, bach... i z konta znika kaska ;)
    Normalnie notatki muszę robić, gdzie i co kupuję... ale co dziwne, nie
    we wszystkich sklepach, firmach gdzie płacę kartą, tak się dzieje, ale
    jeśli płacę zbliżeniowo to zawsze...

    Czy ktoś też tak ma z toyota bank ?

    pozdrawiam
    SJ

  • 2. Data: 2014-02-17 19:09:35
    Temat: Re: toyota, idiota...
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2014-02-17 11:19, eSJot pisze:

    > jeśli płacę zbliżeniowo to zawsze...

    transakcje zbliżeniowe mają być szybkie, więc są offline...

  • 3. Data: 2014-02-18 19:48:44
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 17.02.2014 11:19, eSJot pisze:

    > Czy ktoś też tak ma z toyota bank ?

    To nie wina banku. Poczytaj o płatnościach zbliżeniowych i wszystko Ci
    się rozjaśni. Tak jak już eSJot napisał, zazwyczaj transakcje paypass
    idą offline, więc od razu masz rozliczenie bez blokady.

    Xenocide

  • 4. Data: 2014-02-18 23:08:57
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 18.02.2014 19:48, xbartx pisze:

    > Tak jak już eSJot napisał

    tfu przepraszam za pomyłkę, chodziło mi oczywiście o MarcinF

    Xenocide

  • 5. Data: 2014-02-19 00:50:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "eSJot" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >nie we wszystkich sklepach, firmach gdzie płacę kartą, tak się
    >dzieje, ale jeśli płacę zbliżeniowo to zawsze...

    Z Toyota nie, ale z Tesco tak mialem. Tzn karty rozne, a Tesco jakos
    pozno sciaga, mimo ze to v.electron ..

    Moze gdzies w blokadach bedzie widac ?

    J.

  • 6. Data: 2014-02-19 08:43:28
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 17 Feb 2014 19:09:35 +0100, MarcinF napisał(a):

    > transakcje zbliżeniowe mają być szybkie, więc są offline...

    Mam delfinka z mB, płacę zawsze zbliżeniowo. Dawniej zawsze miałem
    offline. Przez ostatnie 2 miesiące wszystkie operacje online - ciekawe
    dlaczego?

  • 7. Data: 2014-02-19 21:13:12
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2014-02-19 08:43, jureq pisze:

    > Mam delfinka z mB, płacę zawsze zbliżeniowo. Dawniej zawsze miałem
    > offline. Przez ostatnie 2 miesiące wszystkie operacje online - ciekawe
    > dlaczego?

    A te wszystkie transakcje były poniżej 50 zł? Transakcja jest online
    gdy nie da się zapłacić nie mając środków na rachunku, to że widać
    blokadę po powrocie z zakupów nie oznacza że transakcja poszła online.

    Jeśli faktycznie transakcje na niskie kwoty są przeprowadzane online
    to być może niektóre centra rozliczeniowe zmieniają politykę, możesz
    sprawdzić na różnych terminalach.

  • 8. Data: 2014-02-20 14:17:23
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 17 lutego 2014 11:19:02 UTC+1 użytkownik eSJot napisał:
> [...]
    >
    > Normalnie notatki muszę robić, gdzie i co kupuję... ale co dziwne, nie
    >
    > we wszystkich sklepach, firmach gdzie płacę kartą, tak się dzieje, ale

    w celu sprawdzenia transakcji oczekujących na
    zaksięgowanie należy wybrać w lewym Menu zakładkę Karta a następnie
    Oczekujące

    Też tego szukałem ;)

  • 9. Data: 2014-02-20 15:21:38
    Od: www2 <t...@g...com>

    Czesto kupujac w Lidl i placac karta Toyoty blokady nie ma az do np. wtorku,
    wteyd sie odrazu rozlicza caly zakup.

  • 10. Data: 2014-02-20 18:50:31
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    W dniu czwartek, 20 lutego 2014 15:21:38 UTC+1 użytkownik www2 napisał:
    > Czesto kupujac w Lidl i placac karta Toyoty blokady nie ma az do np. wtorku,
    >
    > wteyd sie odrazu rozlicza caly zakup.

    W Lidlu duza czesc platnosci idzie offline (np KK Citi nawet z chipa idzie offline).

    Pozdrawiam
    Rafal