  • 1. Data: 2014-02-17 10:51:55
    Temat: Getin Online - kto może, to Get Out z tego banku, jak najszybciej.
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Wnioski o założenie lokaty w Getin Online złożone po godz. 23 są
    rozpatrywane następnego dnia już o godz. 0.03. Takie są praktyki
    banku, jak twierdzi dezinfolinia. Na pytanie o zapis tych praktyk w
    regulaminie, pani stwierdza, że to są wewnętrzne ustalenia banku.

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 2. Data: 2014-02-17 12:17:02
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Kiedyś przyjmowali tylko do 20 i nikt nie uciekał to i teraz nikt nie ucieknie.

  • 3. Data: 2014-02-17 12:27:49
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Konfabulator napisał(a) :
    > Kiedyś przyjmowali tylko do 20 i nikt nie uciekał to i teraz nikt nie ucieknie.

    aha, czyli jest lepiej.
    No to sorry za zamieszanie :-)

    Banki, czy inni złodzieje, nauczyli nas, że A =/ A (A nie równa się
    A) i przyjmujemy że tak ma być.
    Dzień składania, to dzień składania +1. Czasami. A czasami nie. Bo tak.

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 4. Data: 2014-02-17 18:10:16
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-02-17 12:27, Zbynek Ltd. pisze:

> [...]
    > przyjmujemy że tak ma być.
    > Dzień składania, to dzień składania +1. Czasami. A czasami nie. Bo tak.

    W BGZOptimie było/jest podobnie. Też mogą Ci założyć z poślizgiem (bo
    system informatyczny tak ma i nic nam pan nie zrobisz, a jeśli tak panu
    zależy to awanturuj się pan o odsetki pisząc odwołania z reklamacją).

    Zresztą, przy limitach kwotowych, które przeważnie są dla tych lokat gra
    chyba nie warta świeczki.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2014-02-18 17:15:57
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Opłacenie lokaty to też swego rodzaju przelew wewnętrzny, a te w GO od
    zawsze działały tylko do 23.
    W innych bankach bywa jeszcze gorzej np. a takim meritum tylko 19, a na
    dodatek wprowadza w błąd bo księgując w przyszłości (dziś już jest jutro).
    Pewien pogląd na godziny wewnętrznych w innych bankach np. tu
    https://bluecash.pl/info/obslugiwane_banki
    W klonach wyjątkiem jest lokata jednodniowa która opłacić trzeba przed 20,
    ale wyraźnie to jest zapisane w karcie produktu.

  • 6. Data: 2014-02-18 20:37:45
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a) :
> [...]
    > banku, jak twierdzi dezinfolinia. Na pytanie o zapis tych praktyk w
    > regulaminie, pani stwierdza, że to są wewnętrzne ustalenia banku.

    A lokata założona przelewem 1-wszą sesją z innego banku, czyli około
    godz. 10.30 ma datę wczorajszą. Inne lokaty z tego samego momentu
    datę dzisiejszą. Ot, taki ficzer. Nie wiem, czy śmiać się, czy płakać?

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600