  • 1. Data: 2005-04-20 21:47:20
    Temat: [token] zwrot tokena
    Od: "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl>

    czy istnieje taki bank w Polsce, w kturym przy wypowiedzeniu umowy
    (zamknieciu konta) nie trzeba oddawac tokena? (zatrzymanie tokena po
    wypowiedzeniu umowy nie spowoduje naliczenia dodatkowych oplat)

    Pozdr.
    Andrzej

  • 2. Data: 2005-04-21 12:43:28
    Temat: Re: [token] zwrot tokena
    Od: "zlotowinfo" <a...@j...pl>

    > czy istnieje taki bank w Polsce, w kturym przy wypowiedzeniu umowy
    > (zamknieciu konta) nie trzeba oddawac tokena? (zatrzymanie tokena po
    > wypowiedzeniu umowy nie spowoduje naliczenia dodatkowych oplat)

    breloczki do kluczy są w sklepach za 3zł

    --
    panel.4.pl - startowka zrobiona do kafejki internetowej w której pracuje
    www.zsoft.prv.pl - darmowe programy w sieci, najlepsze w danej kategorii

  • 3. Data: 2005-04-21 13:01:26
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    telepekało 24 - ale już nie istnieje :)
    Jak chcesz, to ja mam trzy tokeny w szufladzie, mogę ci odstąpić (po cenach
    kolekcjonerskich) :-D

    T.

  • 4. Data: 2005-04-21 13:44:54
    Od: "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl>

    "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> wrote in message
    > telepekało 24 - ale już nie istnieje :)
    > Jak chcesz, to ja mam trzy tokeny w szufladzie, mogę ci odstąpić (po
    cenach
    > kolekcjonerskich) :-D

    a jakie to są ceny?

  • 5. Data: 2005-04-21 16:26:44
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@[wytnij] poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości
    > telepekało 24 - ale już nie istnieje :)
    > Jak chcesz, to ja mam trzy tokeny w szufladzie, mogę ci odstąpić (po
    > cenach kolekcjonerskich) :-D

    Jakie to są tokeny (najpopularniejszy w PL RSA SecurID z VW już mam) i ile
    kosztują. Napisz na priv (drobna wstawka antyspamowa w adresie @).

  • 6. Data: 2005-04-21 16:38:21
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    Ale numer, nie sądziłem, że ktoś serio może chcieć toto kupić :)
    Jeden ma na wyczerpaniu baterię, ale dwa są całkiem sprawne i niezniszczone,
    mogą służyć jako generatory liczb losowych. Kto da więcej? :)

    T.

  • 7. Data: 2005-04-21 17:01:55
    Od: "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl>

> [...]
    niezniszczone,
    > mogą służyć jako generatory liczb losowych. Kto da więcej? :)

    podaj cene.

    Pozdr
    Andrzej
    a...@p...pl

  • 8. Data: 2005-04-21 19:52:40
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl> wrote in message

    > podaj cene.

    Hmm, nie sądzę, żeby było to warte aż tyle, abym miał ochotę bawić się w
    wypełnianie papierków na poczcie itd.
    Po co ci w ogóle ten gadżet?

    T.

  • 9. Data: 2005-04-21 20:35:38
    Od: "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl>

    > "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl> wrote in message

    > Hmm, nie sądzę, żeby było to warte aż tyle, abym miał ochotę bawić się w
    > wypełnianie papierków na poczcie itd.
    > Po co ci w ogóle ten gadżet?

    przyzwyczailem się do mojego tokena. niedawno sie rozstalem z VW i brakuje
    mi go.

    Pozdr.

  • 10. Data: 2005-04-21 21:16:05
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki"
    > telepekało 24 - ale już nie istnieje :)
    > Jak chcesz, to ja mam trzy tokeny w szufladzie, mogę ci odstąpić (po
    > cenach kolekcjonerskich) :-D

    e-pko tez zostawilo tokeny, ale przy normalnym rozwiazaniu umowy
    kazali zwracac. Zostawili po przejsciu na zdrapki. I to byly bardzo
    porzadne tokeny bo podawaly odpowiedz na pytanie (internet) lub
    podawaly kod dla polaczenia telefonicznego.
    *** blad ***