  • 1. Data: 2009-06-02 08:47:27
    Temat: WIG20 - 3000pkt
    Od: " templariusz" <t...@W...gazeta.pl>

    stawiam ze urośnie do września 3000pkt

  • 2. Data: 2009-06-02 09:02:58
    Temat: Re: templariusz: WIG20 - 3000pkt do września
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    " templariusz" <t...@W...gazeta.pl> pisze:

    > stawiam ze urośnie do września 3000pkt

    Bóg musi kochać idiotów bo stworzył ich tak wielu :-)

    Światowe odbicie "w realnej gospodarce" ma się *zacząć* w grudniu tego
    roku w *wersjach optymistycznych*.

    Jak to ktoś ładnie podsumował w jednym z dzisiejszych podcastów mówiąc o
    sytuacji *światowej* gospodarki: *na razie* nie ma poprawy jest tylko
    drastyczne zwolnienie tempa lecenia w dół.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Z życia najlepiej odchodzić jak z uczty: ani spragnionym, ani pijanym.

  • 3. Data: 2009-06-02 09:25:18
    Od: " " <t...@N...gazeta.pl>

    Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> napisał(a):

> [...]
    > sytuacji *światowej* gospodarki: *na razie* nie ma poprawy jest tylko
    > drastyczne zwolnienie tempa lecenia w dół.

    cieszy mnie że motłoch tak uważa, giełda i gospodarka nie maja wiele
    wspólnego ze sobą

  • 4. Data: 2009-06-02 09:31:16
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Bóg musi kochać idiotów bo stworzył ich tak wielu :-)

    Uważasz, że jesteś lepszym wrózbitą od "templariusza" ?

    --
    marfi

  • 5. Data: 2009-06-02 10:38:33
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

> [...]
    > sytuacji *światowej* gospodarki: *na razie* nie ma poprawy jest tylko
    > drastyczne zwolnienie tempa lecenia w dół.

    Giełdy nie odzwierciedlają stanu obecnego.
    Stąd Twój błąd w rozumowaniu, ponieważ tak tu właśnie zakładasz, jak mozna
    wnioskować.

    Przy czym piszę to w oderwaniu od tych 3k.

    Na razie podtrzymuję to, co pisałem wcześniej.
    Do 10 czerwca istotny PZ, teraz juz jasne, że max.
    Zasięg obecnego impulsu to góra 2200-2400.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-06-02 10:53:10
    Temat: Re: WIG20 - 3000pkt
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@N...gazeta.pl>

    templariusz <t...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > stawiam ze urośnie do września 3000pkt

    co stawiasz piwo, cole, skrzynke ..?

    IWSP

  • 7. Data: 2009-06-02 11:32:50
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "marfi" <marfi @bb.onet.pl> pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Uważasz, że jesteś lepszym wrózbitą od "templariusza" ?

    Uważam że jestem tylko nieco lepszym ale to naprawdę żaden wyczyn :-)

    Ja uważam na 60% że będzie jeszcze całkiem ostre załamanie przed
    "prawdziwym" odbiciem (niekoniecznie w tym roku). Na 40% że nie będzie
    żadnego znaczącego załamia do końca tego roku (znaczące więcej niż 20%
    obsuwy). Na 2% że WIG20 będzie na 3_000 we wrześniu 2009.

    Ja jestem wyznawcą inwestowania na giełdzie w oparciu zawsze o dwa
    scenariusze: podstawy (ten który obstawiamy) i alternatywny (przed
    ostrym dostaniem którym się zabezpieczamy).

    Dla mnie prognozy "czysto deterministyczne" na giełdzie "z perspektywy
    niedużego inwestora" bez jakiegoś oszacowania prawdopodobieństwa że się
    nie spełnią są czystym debilizmem szczególnie w takiej sytuacji jak
    teraz w której "szybkie zmiany nastrojów" są dość prawdopodobne.
    Na razie na giełdzie jest pewnie kupa ludzi którzy zainwestowali w
    okolicach dołka, mają spory zysk "na papierze" i będą gotowi
    "szybko realizować zyski" jak się czymś wystraszą.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Jeden lubi różę, a drugi fiołek.

  • 8. Data: 2009-06-02 11:37:41
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "skippy" <m...@o...the.moon> wrote in message

> [...]
    >
    > Na razie podtrzymuję to, co pisałem wcześniej.
    > Do 10 czerwca istotny PZ, teraz juz jasne, że max.
    > Zasięg obecnego impulsu to góra 2200-2400.

    a co to jest PZ ?
    george

  • 9. Data: 2009-06-02 12:48:20
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    george pisze:

    > a co to jest PZ ?

    punkt zwrotny?

  • 10. Data: 2009-06-02 14:45:40
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@N...gazeta.pl>

    templariusz <t...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > stawiam ze urośnie do września 3000pkt

    Pan Pokrywka (przepraszam, jesli przekrecilem nazwisko) w TVN CNBC powiedzial
    ze najlizsza gorka to 2050.
    pozyjemy zobaczymy jakiej klasy analitykiem jest.

    IWSP