eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankitechnologie w m-banku › Re: technologie w m-banku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.m
    an.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: technologie w m-banku
    Date: 18 Feb 2002 16:04:59 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 52
    Message-ID: <6...@n...onet.pl>
    References: <7...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1014044699 31378 192.168.240.245 (18 Feb 2002 15:04:59 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 18 Feb 2002 15:04:59 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 193.41.230.129, 213.180.130.22
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:164251
    [ ukryj nagłówki ]


    > > o , stały "pająk" grupy dyskusyjnej się odezwał.
    > OK. ALe reklama musi byc zgodna z prawdą, jeżeli ktoś się promuje
    > jako "innowator" to technologie muszą u niego działać bez takich usterek.
    > Bo inaczej pali się na rynku. Największe opory,żeby przyciągnąć
    segment "early
    > adopters " i potem "late adopters"do e-innowacji jest poczucie bezpieczeństwa
    i
    > niezawodności.

    Pozwolę podać argument przeciw wszystkim autorytetom, na które się powolujesz
    (za to prawdziwy). To znana sprawa, że autorzy książek o biznesie-marketingu
    nie robią pieniędzy na biznesie-marketingu, bo robia pieniądze na pisaniu
    książek - czy warto więc im wierzyć na 100%??
    Ten przyklad: technologie dzialające z usterkami, które jednak zdobyły rynek i
    przyciągnęły klientów to Windows



    > A takie usterki jak niefukcjonalność czy nie zgodna z obietnicami
    > funkcjonalność kanału dostępu (SMS) to POWAŻNA USTERKA.
    > w TEN SPOSÓB dot com może się nasycić segmentem innowatorów i opinion liderów.
    > reszty nie przyciągnie z powodów powyżej.

    Zobacz wyżej - wydaje się, ze obecnie Klienci są przyzwyczajeni, że: samochód
    porządnej firmy jest idealnie sprawny i jeżdzi bez usterek 5-7 lat
    produkty informatyczne maja pełno jesli nie bugów to features
    wniosek:
    bank internetowy stoi po środku: serwis transakcyjny www itp ma features (i
    bugs)
    system bankowy (pieniądze) musi być w 100% nie do zniszczenia
    mBank spelnia te warunki


    > Odsyłam do książek z e-marketingu : np. Chaffey " Internet Marketing" oraz
    > wielu artykułów.
    >

    My wolimy cluetrain.com ale niezależnie od książek i manifestów wszystko
    weryfikuje rynek i on powie, czy model mBanku ma racje bytu.
    W chwili obecnej jesteśmy w mierzalnych parametrach (depozyty., klienci)
    liderem rynku, może to zludzenie, ale wydaje nam się, że min. dlatego, że nie
    sluchamy jedynie zagranicznych autorytetów, ale także naszych Klientow, w tym
    Ciebie
    A że SMSy powinny dużo lepiej działać niz obecnie, to niekwestiowany fakt
    Pozdrawiam,
    Wojciech Bolanowski, mBank



    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1