    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: technologie w m-banku
    Date: Mon, 18 Feb 2002 14:59:01 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179017154.chello.pl

    > o , stały "pająk" grupy dyskusyjnej się odezwał.

    mmmm ???

    > OK. ALe reklama musi byc zgodna z prawdą, jeżeli ktoś się promuje
    > jako "innowator" to technologie muszą u niego działać bez takich usterek.

    Ktos juz odpowiedzial, czy reklama musi i czy w ogole mowi prawde.
    Kolejna rzecz - jesli tobie nie dziala, czy to znaczy ze nie dziala takze
    tym dziesiatkom innym klientow? Hmmm? Sprawdziles? Wiesz to? A przeciez sam
    swiadom jestes, ze moze byc tak, ze Tobie nie dziala, a wszystkim innym
    dziala. Przyklad BZWBK - innym podglad operacji dzialal, a mnie dopoki nie
    napisalem zapytania reklamujacego - nie. Zaraz zobacze u kolegi - czy jemu
    juz dziala.
    I co mialbym powiedziec, ze BZWBK ma do dupy technologie, bo MNIE nie
    dziala???
    I dalej z mojego jednostkowego przykladu stwierdzic, ze ogolnie BZWBK to
    dupa, kaszana i ogolnie???
    Kazdemu zdarzaja sie wlasnie takie _jednostkowe_ przypadki - poczytaj
    Inteligo - pobieralo 4.99 za SMSy niezamawiane - mnie nie pobralo.. Czyli???

> [...]
    "early
    > adopters " i potem "late adopters"do e-innowacji jest poczucie
    bezpieczeństwa i
    > niezawodności.
    > A takie usterki jak niefukcjonalność czy nie zgodna z obietnicami
    > funkcjonalność kanału dostępu (SMS) to POWAŻNA USTERKA.
    > w TEN SPOSÓB dot com może się nasycić segmentem innowatorów i opinion
    liderów.
    > reszty nie przyciągnie z powodów powyżej.
    > Odsyłam do książek z e-marketingu : np. Chaffey " Internet Marketing" oraz

    Ale odsylasz mnie po to, zebym sobie przeczytal? ;)

    Ogolnie - w zupelnosci zgadzam sie z zacytowanym fragmentem, ale...
    1) ile % korzysta z tego kanalu,
    2) czy wszystkim tym osobom nie dziala, czy tylko jakiemus niklemu
    procentowi czy wrecz jednostkom???

    mmm?