  • 11. Data: 2004-07-14 16:02:32
    Temat: Re: tajne konto na lewa kase
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Mam ... wyciągów nie dostaję ...co jakiś czas oszołomy coś przysyłają
    > ... Raz przysłali GRZEBIEŃ! ! ! !

    Jak im dałes zgodę na przetwarzanie marketingowe, to teraz cierp ;-)))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2004-07-14 16:10:06
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Jak im dałes zgodę na przetwarzanie marketingowe, to teraz cierp ;-)))

    Cholera ... zawsze odmawiam każdemu ... I nie przypominam sobie, bym
    wtedy dał .. ale w sumie możliwe, zakładałem na łapu capu , bo wypłata
    wisiała w powietrzu a ja bezkontny byłem w ten czas ;)

    Ok ... Oddalam zarzuty ;> I idę do banku Odwydać zgodę ...

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 13. Data: 2004-07-14 21:32:38
    Od: "Marcin" <b...@b...com>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > No tak. Ciagle Masterlink? ;-)

    No wlasnie przedwczoraj pan zadzwonil rano, umowilismy sie w miescie na
    konkretna godzine, poprosil tylko o dowod dla sprawdzenia tosamosci. Zadnego
    problemu. :o)

    --
    Pzdr.
    Marcin

  • 14. Data: 2004-07-14 21:34:55
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    > 1. zero listow od banku , pod zadnym pozorem , kontakt emailowy
    Zaloz skrytke pocztowa - koszt 8zl/miesiac. Tam bedzie przychodzila cala
    korespondencja z banku.

    > 2. zero telefonow z banku do domu
    Komorke podaj.

    > 3. dostep i mozliwosc wykonywnia przelewow przez internet
    Do wyboru do koloru :)

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl

  • 15. Data: 2004-07-15 13:32:03
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <n...@b...potem.tona.spamu.pl>
    napisał w wiadomości news:cd3dim$t6h$1@news.dialog.net.pl:
    > najwazniejsze parametry
    > 1. zero listow od banku , pod zadnym pozorem , kontakt emailowy
    > 2. zero telefonow z banku do domu
    > 3. dostep i mozliwosc wykonywnia przelewow przez internet

    załóż w mBanku z żoną konto wspólne
    a później dorób sobie jeszcze dwa emaxy bez udzielania pełnomocnictwa żonie

    najciemniej jest pod latarnią więc nie powinna się zorientować :)
    problem tylko w tym, że z Emaxa tylko na jedno konto przelewy można robić

    ale jeśli to chobby to jakaś stała sympatia :) to nie powinno być problemu

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 16. Data: 2004-07-15 13:46:50
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > problem tylko w tym, że z Emaxa tylko na jedno konto przelewy można robić

    Można na dowolne, tylko jest przy tym sporo zabawy ;-)

  • 17. Data: 2004-07-15 14:10:16
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 14 Jul 2004 17:53:15 +0200, "Glenn" <g...@b...pl>
    wrote:

    >Chyba ekonto Pro w Lukasie załatwia sprawę. Pod warunkiem, że założysz je w

    a PIN do karty nie przyjdzie listem?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 18. Data: 2004-07-15 17:15:21
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > a PIN do karty nie przyjdzie listem?

    Chyba można odebrać w oddziale, ale pewna nie jestem.

  • 19. Data: 2004-07-15 17:16:11
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > najciemniej jest pod latarnią więc nie powinna się zorientować :)
    > problem tylko w tym, że z Emaxa tylko na jedno konto przelewy można robić

    Można założyc izzy-większa funkcjonalność i karta tańsza.

  • 20. Data: 2004-07-15 19:24:43
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 14 Jul 2004 23:34:55 +0200,
    osoba podpisana: Mithos <m...@o...No.More.Spam.pl>
    napisała:
    > Zaloz skrytke pocztowa - koszt 8zl/miesiac. Tam bedzie przychodzila cala
    > korespondencja z banku.
    Problem w tym, że _oprócz_ skrytki będzie musiał podać adres
    zameldowania (tego się nie przeskoczy), i jeśli bank przez głupią
    pomyłkę wyśle coś na adres zameldowania, zamiast korespondencyjny to
    umarł w butach. Natomiast faktycznie inteligo jest najlepsze bo z kurierem
    może się umówić gdzie chce i nie robi problemów ze skrytką, i chyba nie
    było przypadku, zeby wysłali komuś nie tam gdzie trzeba pocztę...

    Zastanawiałbym sie też nad kontem lokacyjnym Raiffeisena.
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Zanim wlaczysz komputer, zastanow sie: Czy jestes absolutnie pewien(na), ze nie