  • 1. Data: 2004-09-02 12:56:03
    Temat: tajemnicze znikniecie 20$, prosze o pomoc
    Od: "paj^" <p...@p...onet.pl>

    otoz jak to bylo, szwagier przelal na moje konto pewna ilosc pieniedzy z
    banku w USA na moje konto w PEKAO SA, pokryl tez koszty prowizji a mnie mimo
    to ubylo z tej kwoty wspomniane 20$, PEKAO zapiera sie, ze nie wzielo zadnej
    prowizji a pieniadze i tak zniknely
    moze mnie ktos oswiecic co sie moglo stac i czy warto walczyc z nimi o
    oddanie kasy, to samo mialem z przelewem ze Szwajcarskiego banku, tu
    zniknelo 15$
    za pomoc z gory dziekuje

    --
    pozdrowienia
    paj^

  • 2. Data: 2004-09-02 13:00:22
    Temat: Re: tajemnicze znikniecie 20$, prosze o pomoc
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <ch757c$dpu$1@news.onet.pl>, paj^ wrote:

    > oddanie kasy, to samo mialem z przelewem ze Szwajcarskiego banku, tu
    > zniknelo 15$

    Moze nie nazywa sie to prowizja tylko oplata. Generalnie obie strony
    skubia, przelewalem troche z PEKAO SA do Anglii, zaplacilem tu dwie
    prowizje po 20 PLN zeby tam dotarla docelowa kwota. Kwota przelewana =
    cos ok 150-200 funtow.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 3. Data: 2004-09-02 13:07:59
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    Użytkownik "paj^" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > moze mnie ktos oswiecic co sie moglo stac i czy warto walczyc z nimi o
    > oddanie kasy, to samo mialem z przelewem ze Szwajcarskiego banku, tu

    Renatka ci wytlumaczy napewno, banki po drodze wziely ?

  • 4. Data: 2004-09-02 13:30:51
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik ROBBO 2 napisał:

    > Renatka ci wytlumaczy napewno, banki po drodze wziely ?

    Sluchaj stary, jedno to dyskutowac, drugie to przypierdalac sie po to,
    zeby sie przypierdolic. Niestety robisz to drugie, a to zwykle chamstwo
    i dziecinada.

    Bartol

  • 5. Data: 2004-09-02 15:11:57
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    > Sluchaj stary, jedno to dyskutowac, drugie to przypierdalac sie po to,
    > zeby sie przypierdolic. Niestety robisz to drugie, a to zwykle
    chamstwo
    > i dziecinada.

    Ano wygląda na to, że jednak wzięły. Czasami zdarza się że bank
    pośredniczący pomiędzy bankiem nadawcą i odbiorcą również skrobnie swoją
    dolę
    Coś na ten temat może być w komunikacie SWIFTOWYM

    pozd
    Adam

  • 6. Data: 2004-09-02 20:56:39
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:
    > Sluchaj stary, jedno to dyskutowac, drugie to przypierdalac sie po to,
    > zeby sie przypierdolic. Niestety robisz to drugie, a to zwykle
    > chamstwo i dziecinada.
    > Bartol

    Bartol w twoich ustach cos takiego uslyszec... :P
    P.S. Jak tam konto w mBanku? :P

    http://www.PRnews.pl

  • 7. Data: 2004-09-02 21:06:10
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Bartol w twoich ustach cos takiego uslyszec... :P

    Hehehe

    > P.S. Jak tam konto w mBanku? :P

    Lezy i kwiczy. Zablokowalem sobie dostep do www jakis miesiac temu i
    jeszcze nie zdobylem sie na to, by sprobowac go odblokowac. To chyba
    dosyc dobrze obrazuje moje zainteresowanie tym bankiem. :-D

    Bartol

  • 8. Data: 2004-09-03 00:32:35
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Bartol napisał:

    > Sluchaj stary, jedno to dyskutowac, drugie to przypirdalac sie po to,
    > zeby sie przypirdolic. Niestety robisz to drugie, a to zwykle chamstwo
    > i dziecinada.
    >
    > Bartol

    Bartolku, a widziałeś film "I kto to mówi" ?;-)))
    Albo nie, napiszę inaczej:
    Bartol, aleś wyrósł! ;-P
    St.

  • 9. Data: 2004-09-03 07:12:05
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Sluchaj stary, jedno to dyskutowac, drugie to przypierdalac sie po to,
    > zeby sie przypierdolic. Niestety robisz to drugie, a to zwykle chamstwo
    > i dziecinada.

    Renata jest ekspertem od oszustw bankow czyz nie ?, wiec jak rozumiem
    wytlumaczy koledze i pokaze jak wytoczyc proces bankowi oszustowi bo chyba
    sama slow na wiatr nie rzuca i jakies tam sprawy wygrane ma ?

    A banki po drodze wziely prawda ?

  • 10. Data: 2004-09-03 07:17:03
    Od: "paj^" <p...@p...onet.pl>

    ROBBO widze, ze duzo piszesz, ale brak w tym tresci ..........

    --
    pozdrowienia
    paj^