    From: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: szybkość wydawania KK przez mBank- u mnie 3 dni :))
    Date: Thu, 31 Jul 2003 16:11:32 +0200

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    news:bftfab$2qaf$1@foka1.acn.pl...
    > wszyscy narzekają, więc ja opiszę moją sytuację

    ostateczna pozytywna decyzja dzisiaj :)

    podsumowując

    1. złożenie dnia 2003-07-23 o godzinie 19:40:52 wniosku o wydanie karty
    kredytowej Visa Classic mBanku
    2. wstępna aprobata 24.07 o 9 rano
    3. kontakt telefoniczny agentki 25 lipca
    4. 26 lipca wizyta agentki
    5. 31 lipca ostateczna pozytywna decyzja

    6. i jeszcze tylko czekam na przysłanie karty

    jeden błąd jaki zrobili, to na formularzu jako adres korespondencyjny był
    wpisany zameldowania, ale telefon do mLinii (kilkukrotne przypomnienia)
    chyba odniosły skutek, bo kartę wysyłają podobno na właściwy adres
    korespondencyjny

    w sumie 7 dni od złożenia wniosku do ostatecznej pozytywnej decyzji

    --
    pozdrawiam
    plusz