  • Data: 2003-08-05 06:39:18
    Temat: Re: szybkość wydawania KK przez mBank- u mnie 3 dni :))
    Od: "Darek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wczoraj dotarła do mnie KK z mBanku.

    Szybkość, moim zdaniem, oszałamiająca.

    W ten sam dzień w którym wypełniłem wniosek dostałem potwierdzenie o
    przyjęciu wniosku, na drugi dzień dostałem info, że akceptują i mam czekać
    na agenta.
    Agent zgłosił się za 5 dni (była sobota i niedziela) ale, że nie miałem
    czasu to podjechałem do niego dopiero po 2 tyg.
    21 lipca podpisałem, na umowie jest data 25 lipca (data podpisania przez
    pracownika mBanku) w ten sam dzień dostałem info, że już wszystko załatwione
    i mam czekać na karta - doszła wczoraj (4 sierpnia).

    Jak mówił Wielki Brat : Jestem pod wrażeniem.... :)

    P.S. Pewnie miałem fory, bo niedawno przenosiłem kredyt do mBanku :)

    Krasnal