  • 1. Data: 2004-05-05 15:34:44
    Temat: szukam druczkow przelewow do zadrukowania na iglowce
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net!!!>

    szukam druczkow wplat/przelewow na konto (tych czerownych samokopiujacych
    sie) ale z perforacja po bokach, zeby mozna bylo zaladowac do drukarki
    iglowej i wydrukowac...

    potrzebuje tego kilkadziesiat blankietow.

    ktos wie gdzie mozna cos takiego dostac (ew. kupic)? najchetniej w okolicy
    wroc.

    --
    Tomek

  • 2. Data: 2004-05-05 16:40:30
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Tomasz Jaszowski napisał:
> [...]
    > iglowej i wydrukowac...
    >
    > potrzebuje tego kilkadziesiat blankietow.

    Hmmm. Takich karteczek samokopiujących luzem to rqaczej nie dostaniesz,
    bo sprzedawane są w "bloczkach". Na każdy przelew odrywasz 4
    różnokolorowe strony i składasz je razem.

    Tylko na w urzędach Poczty Polskiej widziałem sklejone ze sobą arkusze
    wpłaty / przelewu. Mają one jednak logo Poczty. Przejdź się po pocztach
    i popatrz. Może będą Ci pasowały.

    K.

  • 3. Data: 2004-05-05 16:58:03
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Tylko na w urzędach Poczty Polskiej widziałem sklejone ze sobą arkusze
    > wpłaty / przelewu. Mają one jednak logo Poczty.

    co nie zmienia faktu (obecność logo Poczty Polskiej), że druczek ten jest
    taki, jak inne druczki do wpłat/przelewów. wszystkie okienka, linijki,
    miejsca, pola - wszystko ok.

    i wypełniłem kiedyś taki druczek stojąc w kolejce na poczcie, wykorzystam
    czas pomyślałem sobie, szybciej wpłace na Inteligo...
    i ile zyskałem, tyle straciłem, bo w oddziale PKO panie zaczęły sie
    kosultować, biegać z tym kwitem, szukać "wiedzących więcej"...
    nie przyjęto, wypisać musiałem nowy, bez żadnego logo :)))
    (oddział PKO - Pń Kościuszki)
    może druki z PP UP nr 2 Pń Kościuszki są jakieś felerne? :)

    zbyszko janke

  • 4. Data: 2004-05-05 17:05:00
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik janke napisał:

> [...]
    > (oddział PKO - Pń Kościuszki)
    > może druki z PP UP nr 2 Pń Kościuszki są jakieś felerne? :)

    Nie wiem, czy PKO BP ma podstawy, aby traktować taki druk jako druk
    niestandardowy. Jednak nawet gdyby tak właśnie go potraktowano, to i tak
    PKO BP musai go przyjąć i pobrać opłatę o 50% wyższą od standardowej za
    daną operację. Czyli 0 PLN plus 50% * 0 PLN. :-)))

  • 5. Data: 2004-05-05 17:07:20
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net!!!>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości

    > Tylko na w urzędach Poczty Polskiej widziałem sklejone ze sobą arkusze
    > wpłaty / przelewu. Mają one jednak logo Poczty. Przejdź się po pocztach
    > i popatrz. Może będą Ci pasowały.

    no wlasnie z poczty wzialem takie druczki ale one sa do nadawania paczek
    (wlasnie samokopiujaca skladanka z perforacja), bardzo mi to ulatwiaja
    wyslanie paczek ;)

    teraz szukam czegos podobnego ale do wplat na konto bankowe

    --
    Tomek

  • 6. Data: 2004-05-05 17:15:25
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Tomasz Jaszowski napisał:
> [...]
    > wyslanie paczek ;)
    >
    > teraz szukam czegos podobnego ale do wplat na konto bankowe

    No to widać źle szukałeś, bo ja mam takie same jak do paczek tyle, że do
    wpłat na konta ;-)

    K.

  • 7. Data: 2004-05-05 18:10:27
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    janke wrote:

> [...]
    > (oddział PKO - Pń Kościuszki)
    > może druki z PP UP nr 2 Pń Kościuszki są jakieś felerne? :)

    A u mnie zupełnie na odwrót ;-)
    Dawno temu dostałem w pakiecie startowym z Inteligo druczki z logo BG Berlin
    Polska i próbowałem ich użyć w agencji pocztowej. Pani najpierw zbaraniała,
    a potem kategorycznie orzekła że "takich nie bierze" ;-)

    Bogdan B.

  • 8. Data: 2004-05-05 18:15:59
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik Tomasz Jaszowski napisał:

    > ktos wie gdzie mozna cos takiego dostac (ew. kupic)? najchetniej w okolicy
    > wroc.

    A muszą być samokopiujące ?

    Płachty A4 można kupić w porządniejszych papiernicznych.

    A samokopiujące: zwiń z poczty [tyle, że mają logo PP], albo z PKO BP -
    też mają samokopiujące.

  • 9. Data: 2004-05-05 19:32:11
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net!!!>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@W...nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c7bb0d$lpr$1@news.onet.pl...

    > A muszą być samokopiujące ?

    ano nie musza, ale ze bralem te od paczek za przyklad, to myslalem ze ktos
    wpadl na taki sam pomysl tylko ze z wplatowymi blankietami :)

    > Płachty A4 można kupić w porządniejszych papiernicznych.

    hmm... no to musze poszukac porzadniejszego papierniczego, bo w sumie to nie
    jest wazne czy samokopiujacy czy pojedynczy, wazne zeby byl odpowiednio
    czerwony (akurat o to sie wypytalem w banku i po prostu musi byc czerwony,
    bo jak nie to jest niestandardowy i kaza placic ekstra - a testowalem z
    wydrukiem b&w z tego druczka co generuje INTELIGO) i bez oznaczen innych
    bankow (jak sie przekonal ktorys z przedpiszcow :) )

    > A samokopiujące: zwiń z poczty [tyle, że mają logo PP], albo z PKO BP -
    > też mają samokopiujące.

    no ale te z PKO BP nie maja perforacji i sie slabo zapodaja do drukarki ;)

    --
    Tomek

  • 10. Data: 2004-05-05 19:37:58
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

> [...]

    > wydrukiem b&w z tego druczka co generuje INTELIGO) i bez oznaczen innych
    > bankow (jak sie przekonal ktorys z przedpiszcow :) )

    Jeśli wpłacasz w placówkach PKO BP i wpłacasz na konto inteligo, to
    obsługa MUSI przyjąć wpłatę na formularzu niestandardowym i pobrać
    opłatę dodatkową w wysokości 50% z 0 PLN. :-)

    Ja wiem, że kasjerki to przerasta, ale jak zauważyłem coraz więcej
    kasjerek jest świdomych, że MUSI przyjąć czarno-biały świstek i nie
    pobrać żadnej opłaty.

    Na już nauczyłem 'moje' placówki - czy to agencje, czy ekspozytury, czy
    oddziały. Dziś nawet tak wpłacałem. Widzę - świeża krew [kobieta
    wyglądała na osobę świeżo po szkoleniu]. I ani słowa nie powiedziała,
    gdy dałem jej formularz wydrukowany w B&W. :-)

    W razie problemów pisz na s...@p...pl