  • 1. Data: 2004-05-05 12:46:57
    Temat: KK VC mBank podniesienie limitu
    Od: "Fajas" <f...@e...pl>

    Z przyjemnoscia informuje, ze po 10 miesiacach uzytkowania VC mBanku
    otrzymanej na podstawie wplywow na rachunek. Bez zadnych dodatkowych
    dokumentow (jedna rozmowa z mLinka) podniesiono mi limit o okolo 50% -
    aktualnie mam prawie limit VG.

    Pozdrawiam
    Fajas

  • 2. Data: 2004-05-05 12:49:04
    Temat: Re: KK VC mBank podniesienie limitu
    Od: "PMZ" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Fajas" <f...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > otrzymanej na podstawie wplywow na rachunek. Bez zadnych dodatkowych
    > dokumentow (jedna rozmowa z mLinka) podniesiono mi limit o okolo 50% -

    A jak wyglądało twoje wykorzystywanie limitu przedtem? Zwykle do końca lub
    prawie do końca, czy inaczej? A jak wyglądały spłaty? W grace periodzie czy
    po nim?

    PMZ

  • 3. Data: 2004-05-05 13:12:50
    Od: "Fajas" <f...@e...pl>

> [...]
    > prawie do końca, czy inaczej? A jak wyglądały spłaty? W grace periodzie

    Przewaznie wykorzystywalem okolo 60 - 70% limitu, poprzednie wakacje i
    swieta ponad 100% limitu.
    Splata 100% - jeden miesiac na mnie zarobili ale to przez nieuwage.

    Fajas

  • 4. Data: 2004-05-05 15:27:37
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > Przewaznie wykorzystywalem okolo 60 - 70% limitu, poprzednie wakacje i
    > swieta ponad 100% limitu.
    > Splata 100% - jeden miesiac na mnie zarobili ale to przez nieuwage.
    >
    > Fajas

    a czy możesz mi powiedzieć czy zmieniło ci się coś w danych wpływających
    na zdolność kredytową, które podawałeś przy wyrabianiu karty?

  • 5. Data: 2004-05-05 15:37:32
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > a czy możesz mi powiedzieć czy zmieniło ci się coś w danych wpływających
    > na zdolność kredytową, które podawałeś przy wyrabianiu karty?

    U mnie nic się nie zmieniło. Nawet wpływy na ekonto o dziwo spadły ;-) A
    limit podwyższyli i to tak ok. 50 %.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2004-05-05 15:56:29
    Od: "Fajas" <f...@e...pl>

    > a czy możesz mi powiedzieć czy zmieniło ci się coś w danych wpływających
    > na zdolność kredytową, które podawałeś przy wyrabianiu karty?

    Tak:
    - Rezygnacja z KK BZWBK

    Fajas

  • 7. Data: 2004-05-06 05:38:20
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > U mnie nic się nie zmieniło. Nawet wpływy na ekonto o dziwo spadły ;-) A
    > limit podwyższyli i to tak ok. 50 %.

    dawałaś im co zarobić czy zawsze wszystko spłacałaś w ramach GP?

  • 8. Data: 2004-05-06 07:44:00
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > dawałaś im co zarobić czy zawsze wszystko spłacałaś w ramach GP?

    Zgadnij ;-))))

  • 9. Data: 2004-05-08 16:48:29
    Od: "Tomasz Lisowski" <t...@d...pl>

> [...]
    > otrzymanej na podstawie wplywow na rachunek. Bez zadnych dodatkowych
    > dokumentow (jedna rozmowa z mLinka) podniesiono mi limit o okolo 50% -

    Jak mam to rozumieć? Dostałeś limit wyższy niż 10.000 (górna granica dla VC
    wg informacji na stronach mBanku)???

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 10. Data: 2004-05-08 21:42:13
    Od: "PMZ" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Tomasz Lisowski" <t...@d...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Fajas" <f...@e...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jak mam to rozumieć? Dostałeś limit wyższy niż 10.000 (górna granica dla
    VC
    > wg informacji na stronach mBanku)???

    Dostal zapewne prawie DOLNY limit VG, czyli prawie 10,000. Przeciez to mozna
    samemu wywnioskowac po zastanowieniu sie chwile ;-)

    PMZ