  • 1. Data: 2003-01-15 09:07:01
    Temat: symulacje kredytowe w expanderze
    Od: ".Kamil." <g...@g...com>

    hej

    mam pytanie: jak oceniacie symulacje kredytowe w expanderze. czy mozna
    traktowac je wiarygodnie? sam teraz szukam najdogodniejszego kredytu na
    zakup mieszkania i zastanawiam sie, do jakiego stopnia mam je traktowac
    serio...
    dzieki

  • 2. Data: 2003-01-15 09:17:08
    Temat: Re: symulacje kredytowe w expanderze
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > traktowac je wiarygodnie? sam teraz szukam najdogodniejszego kredytu na
    > zakup mieszkania i zastanawiam sie, do jakiego stopnia mam je traktowac

    Są bardzo niewiarygodne. Aktualnie najlepsze warunki dla kredytów
    mieszkaniowych w PLN są w Kredyt Banku (pierwsze miejsce w najnowszym rankingu
    Rzeczpospolitej). Waro tez rozwazyć kredyt w PKOBP (warunki troche gorsze).
    Tensor1

  • 3. Data: 2003-01-15 09:50:59
    Od: ".Kamil." <g...@g...com>

> [...]
    rankingu
    > Rzeczpospolitej). Waro tez rozwazyć kredyt w PKOBP (warunki troche

    hmmm... segregujac oferty w PLN proponowane przez expander wg. wysokosci
    pojednczych rat, wynika, ze kredyt bank ma pozycje 7.
    na liscie bankow oferujacych najnizsze oplaty i prowizje KB jest poza
    pierwsza dziesiatka.
    na liscie oferujacych najnizsze odsetki jest 7.
    na liscie oferujacych najnizsze oprocentowanie w skali roku jest poza
    pierwsza dziesiatka

    wszystkie wyniki przy wzieciu 100 tys. PLN na 10 lat

    i badz tu madry.... wedlug moich kryteriow - najnizsza rata miesieczna -
    wygralo millenium, ktore jest absolutnie poza rankingiem Rzepy....

    poza tym ja to jest, ze przy nizszym oprocentowaniu w skali roku (najwyzsze
    kryterium w skali RP, na rownie z kryterium, ktore dla mnie jest w ogole
    nieistotne, tzn. maksymalna kwota - wiekszosc przecietnych ludzi bierze
    raczej kredyt <100 tys., jak sadze), placi sie znacznie wyzsze raty
    miesieczne (tego w ogole RP nie uwzglednia)? rozumiem, ze wchodza w gre
    koszta uzyskania.

  • 4. Data: 2003-01-15 09:54:10
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Zobacz jeszcze na www.bankier.pl co wyjdzie :)

  • 5. Data: 2003-01-15 12:49:00
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    Najlepiej popytaj wszedzie gdzie mozesz i dwa razy sie zastanów. Jak masz
    jakies watpliwosci to pytaj po 3 razy.
    Ja bede to przechodzic za 2 lata :-)))

    Powodzenia
    CU Janet

    ps.: a Rzeczpospolita wydaje sie byc wiarygodna bo nie bierze prowizji tak
    jak Expander ( prowizje ta placi Bank Expanderowi )

  • 6. Data: 2003-01-15 14:32:56
    Od: t...@p...onet.pl

    Wytłumaczenie "dziwolągów" Expandera jest bardzo proste. Lista Expandera
    została wykonana bazując na nieaktualnych lub zafałszowanych danych.
    **************
    Typowy przykład. Prowizja jaką pobiera Kredyt Bank przy udzielaniu kredytów
    mieszkaniowych wynosi 0,9% (patrz www.kb.pl, kredyt nazywa się Ekstralokum). Z
    kolei wg. Expandera prowizja ta wynosi 2%. Tak się zdarzyło, że niedawno brałem
    kredyt mieszkaniowy właśnie w Kredyt Banku. Jednak już co najmniej od pół roku
    analizowałem oferty banków. Dlatego wiem, że prowizja na poziomie 0,9% była
    pobierana w KB już dawno.
    Dlaczego tego nie uwzględnia Expander?. Nie wiem!!!!
    Podobne "nieścisłości" dotyczące innych parametrów kredytów mieszkaniowych
    udzielanych przez KB i inne banki też wystepują. Nie dotyczy to jednak banków
    sposorujących tą witrynę.
    Reasumując uważam, że ranking prowadzony przez Expandera jest niewiarygodny.
    Pozdrowienia Tensor1.

  • 7. Data: 2003-01-15 14:38:11
    Od: t...@p...onet.pl

  • 8. Data: 2003-01-15 23:25:10
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    P.S. Ranking Rzepy byl dla kreedytow w Euro.

  • 9. Data: 2003-01-16 06:11:43
    Od: t...@p...onet.pl

    > P.S. Ranking Rzepy byl dla kreedytow w Euro.

    Przyznam się, że nie wiem co rozumiesz pod skrótem Rzepa. Tensor1
    PS. Jestem niedługo na tej liscie.

  • 10. Data: 2003-01-16 08:18:09
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:1f9a.00000013.3e264d1e@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > Przyznam się, że nie wiem co rozumiesz pod skrótem Rzepa. Tensor1
    > PS. Jestem niedługo na tej liscie.

    W internecie często tak się określa Rzeczpospolitą.

    --
    Robert