  • 1. Data: 2003-01-15 08:29:41
    Temat: jaka lokata
    Od: "gs" <m...@N...pl>

    Witam
    Mam konto w BPH i chce "lokowac" ok 1 000 zlotych co miesiac - czyli tak
    sobie zbierac na kupke pieniazki przez conajmniej pol rocku. Poniewaz mam
    internetowe konto to jest tam mozliwosc zalozenia lokat" lok@ta, intrata, i
    czasowych. Nie wiem co wybrac za bardzo.
    Powiedzcie mi czy moze gdzies w innym banku sa lepsze oferty niez w BPH?(np.
    w Kredyt Banku - choc go bardzo nie lubie!!! z powodu pracownikow, ktorzy sa
    BARDZO niemili - mam jednak tam chyba jeszcze konto). Powiedzmy ze chodzi w
    tym momencie o czas pol roku i comiesieczne wplacanie ok 1000.

    dzieki "from de mautain"
    i pozdrawiam
    gs

  • 2. Data: 2003-01-15 08:51:53
    Temat: Re: jaka lokata
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    http://www.bphpbk.pl/pub/oprocentowanie-depozytow.pd

    Jesli ten bank, to lok@ta.

    > Powiedzcie mi czy moze gdzies w innym banku sa lepsze oferty niez w
    > BPH?

    Dla takich kwot i ok. pół roku lepiej nieco wyjdzie mBank eMax czy LGnet.
    Ale jeśli nie masz tam jeszcze kont, to IMHO nie opłaca się zakładać tylko
    dla tej różnicy - za dużo zachodu (+ pewne koszty związane z dzwonieniem) w
    stosunku do zysku.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-01-15 09:11:42
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > BARDZO niemili - mam jednak tam chyba jeszcze konto).  Powiedzmy ze chodzi w
    > tym momencie o czas pol roku i comiesieczne wplacanie ok 1000.

    Ja bym wybrał Lok@tę - wysokie oprocentowanie, kapitalizacja co 10 dni,
    zamrażasz pieniądze na krótki okres. Nie wiem tylko jak jest z automatycznym
    przedłużaniem tej lokaty - czy to jest możliwe przez Sez@ma?

    Jacek

  • 4. Data: 2003-01-15 11:11:45
    Od: "gs" <m...@N...pl>

    > Ja bym wybrał Lok@tę - wysokie oprocentowanie, kapitalizacja co 10 dni,
    > zamrażasz pieniądze na krótki okres. Nie wiem tylko jak jest z
> [...]

    ok ok
    czyli dzisiaj wrzucam np 1500 zlotych na 10 Lok@te. Ile dostane za dziesiec
    dni?

    apropos automatycznego przedluzania to nie widze takiej opcji

    dzieki za odpowiedzi i dalej prosze o pomoc

    pozdrawiam
    gs

  • 5. Data: 2003-01-15 11:12:29
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:b03fhm$4g3$1@news.tpi.pl, gs wrote:

    > ok ok
    > czyli dzisiaj wrzucam np 1500 zlotych na 10 Lok@te. Ile dostane za
    > dziesiec dni?

    http://www.trimen.pl/~mozga/procenty.html

    Wychodzi 1501.87 przy oproc. nomin. 5,7%

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-01-15 11:19:58
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Robert"

    > http://www.trimen.pl/~mozga/procenty.html
    >
    > Wychodzi 1501.87 przy oproc. nomin. 5,7%

    1500 * 10 * 5,7 / 36500 = 2,34 Dostaniesz odsetek 2,34
    podatku pobiorą ci od 2 zl czyli 0,40
    netto 2,34 - 0,40 = 1,94 zl wplynie na rachunek
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-01-15 12:52:42
    Od: "MP" <p...@c...onet.pl>

> [...]
    dziesiec
    > dni?
    >
    > apropos automatycznego przedluzania to nie widze takiej opcji

    Przed zakonczeniem 1-go cyklu 10-dniowego wchodzisz do "Lokaty" (tam bedzie
    pozycja z Twoja lokata) i przycisk "Przedluzenie lokaty". Po tej operacji
    lokata przedluza sie o nastepne cykle automatycznie, az do jej zerwania.
    Pzdr