  • 21. Data: 2005-04-23 18:34:43
    Temat: Re: strona transakcyjna-ktory bank ma najlepsza?
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Multibank. Zobacz sobie demo ich systemu

    Przecież to sie prawie niczym nie różni od mbanku...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 22. Data: 2005-04-23 19:30:12
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Marcin Lubojański napisał(a):

    > Przecież to sie prawie niczym nie różni od mbanku...

    Różni się i to znacząco

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 23. Data: 2005-04-23 21:54:33
    Od: "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl>

    "taora" <t...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > powiem, ze mbank to niebo, a vw to ziemia. ciekawe, czy sa lepsze strony

    obecnie najlepszy system transakcyjny ma dla mnie mbank.
    chociaż ideałem byłby tandem mbank+token z telepekao:)

    Pozdr

  • 24. Data: 2005-04-25 10:35:21
    Od: t...@p...com

    > Różni się i to znacząco

    Na super-profesjonalną też nie wygląda -- po wpisaniu błędnego hasła dostaję
    "błędny lub nieważny klucz sesji".

  • 25. Data: 2005-04-25 10:41:58
    Od: t...@p...com

    > Różni się i to znacząco

    Po paru minutach oglądania stwierdzam, że różni się od mBanku znacząco --
    niestety na niekorzyść. Rozwiązanie z pierwszej strony dostępu do szczegółów czy
    historii -- to chyba ewenement. Gdzie oni to podpatrzyli? To nawet nie leżało
    koło ergonomii :/

  • 26. Data: 2005-04-25 10:52:35
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    t...@p...com said the following On 2005-04-25 12:35:
    [...]

    > Na super-profesjonalną też nie wygląda -- po wpisaniu błędnego hasła dostaję
    > "błędny lub nieważny klucz sesji".

    E? A nie zostawiłeś jej za długo otwartej ? Bo ja sensowny komunikat.

    KJ

  • 27. Data: 2005-04-25 11:17:50
    Od: RBproof <a...@c...pl>

    Dnia 25 Apr 2005 12:35:21 +0200, t...@p...com napisał(a):

    > Na super-profesjonalną też nie wygląda -- po wpisaniu błędnego hasła dostaję
    > "błędny lub nieważny klucz sesji".

    a czy miał Ci napisać dokładnie w którym miescu błąd popełniłeś??

    ten sposób enigmatycznej odpowiedzi jest dodatkowym zabezpieczeniem!

  • 28. Data: 2005-04-25 11:35:13
    Od: t...@p...com

    > a czy miał Ci napisać dokładnie w którym miescu błąd popełniłeś??

    Hmmm, to takie dziwne wydaje się?

    > ten sposób enigmatycznej odpowiedzi jest dodatkowym zabezpieczeniem!

    ROTFL. Ty na poważnie czy tak sobie trollujesz?

    PS. Widzę jednak, że komunikat bywa prawidłowy :)

  • 29. Data: 2005-04-25 11:36:16
    Od: "R.P." <t...@p...com>

    > E? A nie zostawiłeś jej za długo otwartej ? Bo ja sensowny komunikat.

    Nie. Zalogowałem się, zmieniłem hasło, wylogowałem i zalogowałem z błędnym
    hasłem.

  • 30. Data: 2005-04-25 12:53:10
    Od: RBproof <a...@c...pl>

    Dnia 25 Apr 2005 13:35:13 +0200, t...@p...com napisał(a):

    > ROTFL. Ty na poważnie czy tak sobie trollujesz?

    czy uwazasz, ze system powinien powiedziec Ci, ze wpisałes błędne hasło (a
    może jeszcze powinien podawać, który znak zgadłeś ..... MSPANC)