  • Data: 2022-03-01 09:24:58
    Temat: Re: stoi kolejka do bankomatu
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 28 lutego 2022 o 22:45:42 UTC+1 Kris napisał(a):
    > Ty tak na poważnie?
    > Prywatna(chyba) firma ustaliła zasady wypłat z ich bankomatów.
    > Ja wypłacając kase te zasady zaakceptowałem i mam reklamacje pisac?
    > Ciekawsze rzeczy mam w życiu do robienia

    Zdecydowanie - pisanie na newsach tego, co powinieneś napisać do banku.
    Chyba że sądzisz, że w bankach czytają p.b.b? To już jednak nie te czasy.

    I pytałem przecież - czy dla Ciebie osobiście i bezpośrednio te wypłaty były
    "bezpłatne"?
    Czy też bank Cię za to skasował dodatkowo?

    Jak "bezpłatne", to i tak do tego dopłacasz - a operator bankomatu może robić w jajo
    bank.
    Mogą mieć umowę, że wypłata ma być do 4k - bo bank za każdą wypłatę płaci 1,30zł.
    I jak cwany operator nagle sobie ustawi max. 500zł to bank mu za taką wypłatę jak
    Twoja kilkukrotnie przepłaci.
    A potem odbije sobie na Tobie i innych klientach.
    Chyba że operatora bankomatu kochasz - mimo że tracisz czas na 9 wypłat - albo
    przynajmniej nienawidzisz mniej niż banku.

    O przypadku "płatnym" nie będę pisał, bo wygląda na to, że na pewno tak nie było ;P