  • 1. Data: 2002-07-21 10:05:21
    Temat: stere i nowe karty
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    Czy BPHPBK i ING BSK wszystkie karty wydaje juz z nowa nazwa banku,
    czy moze jeszcze funkcjonuja jakies stare wzory?
    Chce zrobic porzadek w galerii i oznaczyc stare wzory ale tak czesto
    sie to teraz zmienia, ze trudno sie polapac :).

    Ma ktos moze aktualny wzor partnera (bez "grupa Pekao SA" jak na tej
    wersji od PJO).

    Czy BIG jeszcze wydaje Polcarda ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 2. Data: 2002-07-21 13:32:47
    Temat: Re: stere i nowe karty
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Wojtek Frabinski wrote:
    > Ma ktos moze aktualny wzor partnera (bez "grupa Pekao SA" jak na tej
    > wersji od PJO).

    Ja mam przeczucie, że oni mają tylko ten stary plastik. Wznowienie w
    grudniu 2001 też przyszło na starym.
    --
    pjo

  • 3. Data: 2002-07-21 14:03:53
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 21 Jul 2002 15:32:47 +0200, d...@o...net (Piotr J. Ochwal)
    wrote:

    >Ja mam przeczucie, że oni mają tylko ten stary plastik. Wznowienie w
    >grudniu 2001 też przyszło na starym.

    Moze ktos potwierdzic? Jesli tak to skladam wniosek :), jest na tym
    plastiku tez juz chyba niespotykane na kartach logo EuroCarda.
    A jaka data jes na plastiku ?

  • 4. Data: 2002-07-21 14:44:16
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Jul 21, 2002 at 12:05:21PM +0200, Wojtek Frabinski wrote:

    > Czy BIG jeszcze wydaje Polcarda ?

    Musisz jeszcze poczekac az mi sie stary skonczy ;-)

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-07-21 14:47:23
    Temat: Re: stare i nowe karty
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 21 Jul 2002 16:44:16 +0200, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >Musisz jeszcze poczekac az mi sie stary skonczy ;-)

    Jesli takie nowe karty nie sa juz wydawane to i tak zasluguje na
    przeniesienie do czesci muzealnej :-).

  • 6. Data: 2002-07-21 15:00:08
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Jul 21, 2002 at 04:47:23PM +0200, Wojtek Frabinski wrote:

    > Jesli takie nowe karty nie sa juz wydawane to i tak zasluguje na
    > przeniesienie do czesci muzealnej :-).

    Poczekaj, moja niby jest wazna do .... sam nie wiem, ale jakos tak do
    listopada na pewno.

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-07-21 16:03:36
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Wojtek Frabinski wrote:
    > Moze ktos potwierdzic? Jesli tak to skladam wniosek :), jest na tym
    > plastiku tez juz chyba niespotykane na kartach logo EuroCarda.
    > A jaka data jes na plastiku ?

    10/97
    --
    pjo

  • 8. Data: 2002-07-21 21:16:38
    Od: "Swohmeck" <s...@p...onet.pl>

    > Czy BPHPBK i ING BSK wszystkie karty wydaje juz z nowa nazwa banku,
    > czy moze jeszcze funkcjonuja jakies stare wzory?

    ING BSK wydaje nowe VE ze zienionym logo.

    Pozdrawiam

    Piotrek

  • 9. Data: 2002-07-22 06:57:02
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 21 Jul 2002 23:16:38 +0200, "Swohmeck"
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >ING BSK wydaje nowe VE ze zienionym logo.

    I cala grafika.
    A co z Maestro, MC gold i VC ?

  • 10. Data: 2002-07-22 07:58:18
    Od: "Jarosław Badurek" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    BPH PBK
    1. Karta obciążeniowa MC wznowiona w maju - logo EUROCARD i BPH
    2. KK MC z lipca - logo BPH i PBK, brak loga EUROCARD

    Pozdrawiam
    JarekB