  • 1. Data: 2002-07-23 07:40:57
    Temat: stale zlecenia w PKO BP
    Od: "Konrad Turowski" <t...@x...wp.pl>

    Wczoraj dostalem wyciag elektroniczny z PKO BP SA, z ktorego wynika, ze bank
    w ramach stalych zlecen naleznosc za energie elektryczna odprowadzil z
    mojego konta do Lozdkiego Zakladu Energetycznego z data 20 bm. Tymczasem
    termin platnosci tej naleznosci mija dzis, tj 23 bm. W banku powiedziano mi,
    ze takie maja porozumienie z LZE, ze maja wysylac naleznosci kilka dni przed
    uplywem terminu platnosci. W LZE natomiast zapewniono mnie, ze wystarczy
    jesli bank przekaze naleznosc z data ksiegowania na dzien w ktorym mija
    termin platnosci, co wiecej powiedziano, ze tak robia wszystkie inne banki.
    I kto tu klamie w zywe oczy?...
    Konrad Turowski
    t...@x...wp.pl

  • 2. Data: 2002-07-23 07:47:22
    Temat: Re: stale zlecenia w PKO BP
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > I kto tu klamie w zywe oczy?...

    PKO. bank nie wykonal prawidlowo Twojej dyspozycji. Dodatkowo mozesz sie
    spytac, jakim gołębiem pocztowym wyslano ten przelew w sobote.

    A jakiekolwiek umowy (nawet, gdyby istnialy) banku z kimkolwiek Ciebie nie
    obchodza .

    Pzdr,

    M.

  • 3. Data: 2002-07-23 08:50:42
    Od: "Konrad Turowski" <t...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał

> [...]
    > spytac, jakim gołębiem pocztowym wyslano ten przelew w sobote.
    >
    > A jakiekolwiek umowy (nawet, gdyby istnialy) banku z kimkolwiek Ciebie nie

    Chyba masz racje. Zeby bylo ciekawiej, to za kwiecien, maj i czerwiec LZE
    obciazyl mnie odsetkami lacznie na 0,19 PLN, bo PKO BP SA wyslalo pieniadze
    zaksiegowane dokladnie dwa dni po terminie zaplaty.
    Oczywiscie, te odsteki z mojego konta sobie wzieli i spokojnie wyslali do
    LZE w ogole mnie o tym nie informujac. Kwota zadna wlasciwie, ale tez mi sie
    nie wydaje, zeby powazny bank mogl sobie pozwalac na tak swobodne
    traktowanie pieniedzy klienta, jakie by to pieniadze nie byly.
    Kiedy zwrocilem uwage w PKO BP to zapewnili, ze juz wiecej cos podobnego sie
    nie powtorzy. No i rzeczywiscie, w tym miesiacu zaplacili z wyprzedzeniem az
    trzech dni jakos zupelnie nie zastanawiajac sie, ze w taki sposob to znowu
    przeciez ja trace, bo pozbawiaja mnie naleznych odsetek, malych bo malych
    ale zawsze, od moich pieniedzy, ktore przez te trzy dni by sie naliczyly, a
    oni biora sobie z mojego konta kiedy chca...
    No i co z tym zrobic?... Chyba nie jestem jedynym klientem lodzkiego
    oddzialu PKO BP SA z ktorego pieniedzmi tak sobie swawola?
    Konrad Turowski
    turowski@xl.wp.pl>

  • 4. Data: 2002-07-23 14:51:59
    Od: "Rafal Smyka" <r...@i...com.pl>

    "Konrad Turowski" <t...@x...wp.pl> wrote in message
> [...]
    > nie wydaje, zeby powazny bank mogl sobie pozwalac na tak swobodne
    > traktowanie pieniedzy klienta, jakie by to pieniadze nie byly.

    Nie używam stałych zleceń, ale obstawiam w ciemno, że poważne banki sobie
    nie pozwalają :)

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał

  • 5. Data: 2002-07-23 17:52:57
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Konrad Turowski wrote:
> [...]
    > termin platnosci tej naleznosci mija dzis, tj 23 bm. W banku powiedziano mi,

    ...które Ty masz w czeluściach kiszki stolcowej. Wyślij do banku notę i
    obciąż ich kwotą odsetek za przelew niezgodny z dyspozycją. Wiem, że
    to grosze, ale zasada się liczy.
    --
    pjo

  • 6. Data: 2002-07-23 19:21:18
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Piotr J. Ochwal <d...@o...net> wrote:

    > ...które Ty masz w czeluściach kiszki stolcowej. Wyślij do banku notę i
    > obciąż ich kwotą odsetek za przelew niezgodny z dyspozycją. Wiem, że
    > to grosze, ale zasada się liczy.

    Pjo, co Ty wąchasz, że takie teksty zasuwasz? ;)

    --
    ___________ (R)

  • 7. Data: 2002-07-23 19:36:08
    Od: "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Pjo, co Ty wąchasz, że takie teksty zasuwasz? ;)

    Powinien w HBO na stojaka wystapic ;)

  • 8. Data: 2002-07-23 19:44:06
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Adam Płaszczyca wrote:
    > Pjo, co Ty wąchasz

    Dzisiaj jadłem na kolację pierogi ruskie z logo Teraz Polska. Może to
    od nich? Chociaż Amra też się jakoś dziwnie zachowuje. Może to coś
    w powietrzu?
    --
    pjo

  • 9. Data: 2002-07-23 19:46:07
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Rafal M wrote:
    > Powinien w HBO na stojaka wystapic ;)

    chyba ZA stojaka :-))
    --
    pjo

  • 10. Data: 2002-07-23 21:04:36
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Pjo, co Ty wąchasz, że takie teksty zasuwasz? ;)

    ROTFL :-)))